{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

jeres mening- god webshop {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået til opgave at lave en fiktiv webshop, i et projekt på min uddannelse. Det er noget jeg går meget op i, eftersom jeg har planer om, på et tidspunkt at føre hjemmesiden ''ud i livet''

Og jeg tænker derfor, hvad kunne være mere relevant at spørge jer hundemennesker, eftersom min ide er en webshop med hundeartikler.

Hvilke artikler foretrækker I at man kan købe sådanne steder?
Hvilke farver?
Prisleje?

Had skal der til for at I vælger at handle på en webshop frem for den anden? Dyre eksklusive varer, eller billige af lavere kvalitet?

Hvordan foretrækker i, at en webshop er bygget op. Giv gerne eksempler.

Min ide er indtil videre, at artiklerne skal være fortrinsvist stilrene i design og farve.
Syns ofte man ser det ''puttenuttede'' lyseblå og lyserøde skinne igennem på denne type hjemmesider, mens der ofte mangler mere stilrene artikler, som rent faktisk kan passe ind i et hjem, men hvis jeg ud fra denne tråd kan konkludere, at det er det folk vil have, er det naturligvis noget jeg vil tage med i overvejelsen smiley

Bare kom med alt det input I kan/vil. Der må meget gerne tænkes udenfor de spørgsmål jeg har stillet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeres mening- god webshop
  • #1   12. jan 2010 Hmm. Det blev noget rodet stillet op kan jeg godt se.. Blandt andet skulle ''kvalitet/discount'' have stået under pris.
    Men håber det er forståeligt alligevel :O)

• #2   12. jan 2010 Jeg elsker 4hotdogs.com

Varerne er altid på lager, de er forholdsvis billige og når de sender, så er det hele pakket ind i silkepapir og man får et tyggeben med som gave smiley

Noget jeg synes, der mangler på hjemmesiderne, er søde tøjdyr med piv. Det mangler jeg altid.

Jeg gider ikke give 1500 for en taske eller et eller andet fancy. Billige kvalitetsting, som ikke er luksus. Jeg synes f.eks. 400 er en okay pris for en holdbar taske.

En god hjemmeside har mange kategorier. Altså ikke bare HALSBÅND, men halsbånd, seler, liner etc.
    Og en god søgefunktion

• #3   12. jan 2010 jeg synes det er int. hvis der er noget man ikke ser alle steder, men samtidig til en pris for alm. mennesker.

• #4   12. jan 2010 Uha der er forskelligt. De 2 sider jeg bruger mest er www.dogcity.dk og www.pitstoppets.dk
    Jeg bruger dem til hver sine ting.
    Dogcity er gode billige produkter. Jeg får altid tingene leveret præcis den dag de lover, produkterne er af god kvalitet og de sender et flot nyhedsbrev til mig med relevante produkter for årstiden som f.eks. potevoks om vinteren og tægetænger om sommeren.
    www.pitstoppets.dk er dyre kvalitets ting. Dem bruger jeg til alle de aspekter der har med udstilling at gøre. Det kan være svært som nybegynder at finde ud af hvilke ting og fif man kan benytte sig af i udstillingsverdenen. Pitstoppets deltager ofte på udstillinger og man har en fornemmelse af at de ved hvad de snakker om.
    Fælles for de to hjemmesider er at de er nemme at navigere rundt på, og de har billeder og beskrivelser af alle produkterne…

• #5   12. jan 2010 Uuh, ja, kanon gode eksempler indtil videre!

P.t har jeg kategorierne: halsbånd, seler, liner, plejeprodukter, beklædning, vand og foderskåle, kurve og senge, legetøj, træningsartikler, foder, tilbud og så diverse. Under diverse regner jeg med at have ting så som hundetegn, bøger, poseholdere og små sjove ting til hjemmet, som har med hunde at gøre.

Kommentér på:
jeres mening- god webshop

Annonce