legekammerater søges (silkeborg) legekammerater søges (silkeborg)
hejza.
jeg har en temmelig livlig hund på 6 mdr der godt kunne bruge en legekammerat eller to i silkeborg området.
de skal helst være på hendes størrelse da hun godt kan være temmelig vild i sin leg. (dog ingen biden selfølgelig)
vi kommer selv fra silkeborg centrum og har ingen mulighed for kørelse.
nogen der kunne være int?
hilsen pia og coco
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 49 Svar: 338
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 25
jamen det lyder også ganske fint for mig
jeg laver pt ikke noget så jeg er hjemme det meste af ugen.
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 3 Hunde: 4 Svar: 201
Min Ziva kunne måske også være en lege mulighed, du kan evt tage bussen ud til Resenbro krydset og så kan vi mødes i den lille hundeskov. men jeg skal lige aftale med min mand først, for når Ziva skal møde nye hunde er han vant til at være med, og jeg vil helst ikke ændre på det. Vi kan fredag eftermiddag efter kl 14 og i weekenderne, vi kan evt også tage Nala med, hun elsker alle hunde.
Bente
maj 2009
jeg kender godt den lille hundeskov. har været der rigtig mange gange og synes den er fantastisk.
jamen jeg vil nok godt kunne finde en bus derud en dag.
ang nala ved jeg ikke om det er en god ide. jeg er ret sikker på coco vil jore hende ned.
men hvis hun er hårdfør og kan sige fra hvis det bliver for meget er hun meget velkommen. tænker bare på nala her
jul 2005
Følger: 22 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 1.110
Zico er delehund og er derfor ikke i Silkeborg hele tiden, og han tager hjem i morgen - men vi har ikke noget for i dag. Vi bor centralt i Silkeborg (Tværgade) - og går ofte ture på Odden (øen) hvor man godt må have hundene løse.
Sig til hvis du synes det lyder som noget i kan bruge - så kan vi se om hundene klikker
maj 2009
har lige skrevet en besked til dig
legekammerater søges (silkeborg)