26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Hurrrraaaaa for facebook :O) Hurrrraaaaa for facebook :O)
Lige en kort forhistorie:
Da jeg var 2½ mistede jeg min mor, og pga en hel masse familieproblemer mistede min far efter kort tid kontakten til hendes familie, og pga stor sorg mistede han også stille og roligt kontakten til de venner min mor havde haft.
Det er derfor begrænset hvor mange historier jeg har fået fortalt om min mor, min far og hans familie har været gode til at fortælle en smule om hende, men det har været tydeligt at mærke at de ikke har været særligt glade for at fortælle om hende da det stadig gør ondt selvom at det er så mange år siden.
Det er så desværre heller ikke blevet bedre af at min stedmor er jaloux på min afdøde mor, og når mig og min far endelig har snakket om min biologiske mor, plejer min stedmor at side og skule med en sur mine (håber at det her gav mening)
Nå, men jeg har så lige modtaget en besked på Faceboook fra en velvoksen mand ved navn Bent. Han spørger om min far hedder XXX, og fortæller at jeg nok ikke kan huske ham da det er mange år siden at han har været i kontakt med min familie, og skriver til sidst hvor han bor.
Jeg tænker hurtigt tilbage på nogle af min fars historier, og husker pludselig at min far har snakket om at min gudfar bor i den samme by, og jeg mener at han også hedder Bent.
Så hvis jeg ikke tager meget fejl så er det skisme min gudfar som lige har skrevet til mig :O)
Lige nu sidder jeg og venter på at klokken bliver så mange at jeg kan ringe til min far og få bekræftet at det er min gudfar der har skrevet til mig (han har kørt taxa i nat), og nøøøøj hvor er ventetiden da bare afsindigt lang!
Jeg er helt oppe at køre over at jeg måske har fået kontakt til en af min biologiske mors bedste venner, som jeg slet ikke er i tvivl om kan fortælle mig en masse ting om hende!
Jeg undskylder for dette lidt lange og meningsløse indlæg, men skulle bare lige ud med det :O)
Håber at i andre får en lige så fantastisk dag som mig :O)
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.402
Tillykke med din nyfundne viden, jeg håber for dig det bliver lykken! Knus og kram herfra
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.104
er rigtig glad på dine vegne
mistede selv min mor da jeg var 10 så jeg kan sagtens forestille mig hvor forfærdeligt det
må være ikke at have kontakt til dem det kendte og elskede hende
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.584
Jeg kunne måske forstå at en stedmor kunne være jaloux på en nulevende mor som din far lige var skilt fra..... men en afdød mor som er død for længe siden....... det er der bare ingen god undskyldning for.
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Rigtigt mange tak! Hold op hvor er jeg bare oppe og ringe lige nu! Jeg sidder og tænder den ene smøg efter den anden, og kigger på uret hele tiden i håb om at klokken snart bliver så mange at jeg kan ringe til den gamle.
Jeg har ikke svaret ham Bent endnu, vil lige have bekræftet at han er den jeg tror han er først
Knus og kram tilbage til dig :O)
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.731
jan 2008
Nej jeg kan heller ikke forstå at hun kan være jaloux på min afdøde mor! Altså der er ikke nogen tvivl om at min far elskede min rigtige mor utroligt højt, men hva faen forventer min stedmor? At min mor skal springe op af hendes grav 24 år senere og gøre krav på min far?
Nej jeg har aldrig kunne forstå hende!
Hendes jalousi er endda så slem at hun fik overtalt min far til at opsige min mors gravsted da vi skulle tage stilling til om den skulle fornyes.
Min far havde dog haft det i tankerne, men jeg ville gerne beholde gravstedet da det er det eneste jeg har tilbage af hende, men min stedmor var så "flink" at hun blev ved med at prikke til min fars dårlige samvittighed, og til sidst fik overbevist ham om at det var mest rigtigt at opsige gravstedet :O(
dec 2006
Jeg forstår ikke din far er så meget en tøffelhelt med hende din stedmor! Hun er sgu ganske forfærdelig, føj hun må have dårlig smag i munden hver dag!
Nå, kan du ikke bare ringe til din far nu? Han må da kunne forstå din ivrighed!
jan 2008
Det er kun dejligt at du ikke ved noget om gravsteder :O)
Det betyder at gravstenen bliver fjernet, og graven nu er "ledig" så der er andre der kan blive begravet der.
Nej jeg fatter heller ikke at han finder sig i så meget fra hende, men ærligt så tror jeg ikke at han kan se hvor meget hun egentligt har imod mig. Hun spiller jo bare den søde og dejlige "mor" når han er tilstede og lige så snart han er ude af døren viser hun hvem hun egentligt er.
Ej ret skal være ret, hun kan være en dejlige dame, men det er desværre bare meget sjældent at det sker :O(
Jeg tror først at jeg vil ringe til min far omkring kl 12. Han kom først i seng omkring kl 6 og har kørt rigtigt meget de sidste mange dage :O)
dec 2006
Jeg blir helt ked af det på dine vegne altså.
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.825
MEn håber for din historie at det er din gudfar og at du langt om længe kan hører noget mere om din mor uden der skal sidde en sur mokke ved siden af dig
jan 2008
Ja det er desværre det min far har gjort, men du skal ikke være ked af det på mine vegne, jeg kan ikke lave om på det så jeg har lært at leve med det :O)
jan 2008
Jeg har lige snakket med min far, og Bent er min gudfar!
Jeg er helt ude af mig selv lige nu af glæde! Jeg har pludselig fået kontakt til en mand som stod min mor så når at hun valgte ham og hans kone (han kone var min mors bedste veninde) til at være mine gudforældre!
Jeg kan slet ikke forstå at det er virkeligt det her og har læst hans besked omkring 100 gange nu *G*
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.800
Og hvor er det da bare fedt :o) Tillykke med det :o)
jan 2008
Det ved jeg faktisk ikke lige, tror måske at jeg pludselig blev lidt genert *G*
Og mange tak :O)
dec 2006
jan 2008
Det håber jeg virkelig at de har, det er nemlig ikke mange billeder vi har af hende, og en masse historier vil være med til at give mig et billede af hvem min mor var som person :O)
Hurrrraaaaa for facebook :O)