{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Forsvundet person ( JOON ) {{forumTopicSubject}}

Slettede lige emnet da jeg kom til at oprette det i et forkert forum.. nu er den off topic smiley

Joon Young Holsner som er set sidst 15/10-2009

Er der nogen der har en ide om hvad der sker i denne sag???

Medierne snakker ikke mere om det, de pårørende lægger ikke nogle indlæg på den side de har oprettet, politiet har givet op.

Samtidig vil jeg gerne benytte chancen for at nå ud til dem som ikke har hørt om dette før.

http://www.facebook.com/group.php?v=info&gid=159806769078

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsvundet person ( JOON )
  • #1   8. jan 2010 puha det er da nok det værste at leve i uvished

• #2   8. jan 2010 Kender/kendte joon , vi var ikke venner men han var en jeg havde mødt et par gange igennem nogle fælles venner.

- og ja det er noget så forfærdeligt , og at sagen er lagt på køl er jo endnu mere forfærdeligt.

Men de mener jo at han selv er forsvundet af egen fri vilje og måske har taget sit eget liv, og at de ikke kan gøre mere.

Men utroligt han bare kan forsvinde sådan uden lige smiley

• #3   8. jan 2010 Altså vi er enige om at hvis man har taget sit eget liv kan man ikke selv gemme sit liv væk ikk??..
    og der er jo mange der ik tror på den historie fordi at han åbenbart ikke virkede selvmordstruet.. smiley

• #4   8. jan 2010 Ham tænkte jeg faktisk også på forleden.. da han forsvandt blev der hængt sedler op på mit arbejde og siden ham man næsten ikke hørt noget til sagen.. ret mystisk.. og skrækkeligt..

Kommentér på:
Forsvundet person ( JOON )

Annonce