{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

dumme dumme telia.. {{forumTopicSubject}}

Ihh altså hvorfor er deres kundeservice blevet så ringe.. Engang var jeg virkelig fortaler for Telia.. Men ak nej jeg er nu også snart tæt på at boykotte Telia.. Og så har jeg faktisk ik nogen firmaer jeg orker at være hos haha..

Synes det er ringe at man ringer ind og fortæller hvordan man har stået ang flytning og hvordan og hvorledes når nu men har sit bredbånd med tv.. Det tager du bare med og så er den ged barberet.. Fino fino.. Det husker vi jo selvom det er et par måneder siden vi ringer og spørger..
Nu er man flyttet og INTET funker.. Ringer så ind til dem da de endelig har åbent igen grundet jul og nytår.. Forklare dem så at vi er blevet fortalt sådan og sådan.. Jamen vi flytter jer bare og så er det oppe senest 14 dage.. Okay fair nok.. Ingen tv eller net i 14 dage.. Så får man jo en masse mails og ser så at der står i mailen at det først vil virke 02.02.10 WTF?!? Ringer ind til dem igen for at snakke med dem og sige at jeg synes det er for dårligt at jeg skal vente så lang tid når hele skylden ik ligger hos mig... Han får det så rykket frem til at det skal virke idag omkring kl 17.. Nu er kl 18.. Og vi har stadig intet net (Jo jeg har for jeg kører mobilt internet) men kæresten vil jo også på nettet.. Og kundeservice er self lukket.. ARGH altså..

Dengang de havde døgnåbent eller bare åbent til kl 20.00 var sku luksus..

Pokkers til Telia..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dumme dumme telia..
Kommentér på:
dumme dumme telia..

Annonce