{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Program på kanal 4, 10årige i samfund
  • #1   5. jan 2010 Det kommer imorgen kl. 20.00 og hedder ' 10 år og et eller andet' smiley

• #2   5. jan 2010 Sorry det hedder ' Boys and girls alone' smiley

• #3   5. jan 2010 Tak :o)

• #4   5. jan 2010 Første afsnit var i onsdags, det var godt nok skræmmende.

Lynhurtigt blev der i pigernes lejr lavet klikker og udøvet hærvæk på de yngste pigers hus.
    Ingen hjælp fra gruppe til gruppe. råben og skrigen efter hinanden.

Hos drengene totalt anaki, enhver for ham selv først, men de fik dog efter den første dag lavet regler for hvordan "samfundet" skulle fungere dog kneb det med at få det håndhævet.
    Tilgengæld synes jeg det er totalt synd for de yngste i denne gruppe de kan ikke lave mad, og dem der kan laver kun til dem selv.
    En enkelt dreng er rejst hjem han kunne ikke klare det.

Men ungerne er fra 8el.9 år til den ældste som er 14år.

• #5   5. jan 2010 Sabrina:

Ej er det rigtigt??? Var overbevist om at først afsnit først er i morgen... ØV smiley

Nå, men så må jeg jo bare følge med imorgen smiley

Men lidt skræmmende... Der er sådan lidt Fluernes Herrer over det..

• #6   5. jan 2010 Ja, jeg så det også, og hvor er det skræmmende hvor onde børn er imod hinanden. Man fik sgu helt ondt af de svageste og især drengene, der slet ikke kunne klare sig selv.

• #7   5. jan 2010 Det lyder i mine øjne som et sygt eksperiment. Hvem finder dog på sådan noget? Og hvem vil lægge børn til?

• #8   5. jan 2010 så det også, jeg fik det helt dårligt. Det var SÅ synd for de børn.

hold op nogle små strigler de piger var!

hmmm, mindede lidt om HG på en rigtig dårlig dag;-))

• #9   5. jan 2010 De gør meget ud af at fortælle, at børnene ikke har lidt overlast under de programmer.

• #10   5. jan 2010 Jeg så godt noget af det.. Og hvem lægger børn til??

Det kan godt være at forældrene konstant holder øje via kameraer og sådan, men børnene får jo traumer af det?

Der var børn, især drenge, som græd som piskede, og ikke havde spist i al den tid de var der, fordi de ikke kunne lave mad.

Jeg fik godt nok en grim smag i munden, og det jeg så tangerede langt ud over mishandling, over i det jeg ville kalde tortue eller psykisk terror..

• #11   5. jan 2010 :o(

• #12   5. jan 2010 http://www.youtube.com/results?search_query=boys+and+girls+alone&search_type=&aq=f

Der er mest trailers, tror at kanalen sørger for at fjerne ALT hvad der bliver sendt ud fra programmet..

I morgen får de penge og skal handle ind...........

• #13   5. jan 2010 Håber der er nogen af forældrene der for øjene op for hvordan deres unger er mod andre, synes godt nok der er et par stykker der er nogle tyranner, og andre der skal have mere hjælp hjemme fra til at blive mere selvstændige..

Men ja forældrene kigger med på sidelinjen, men havde jeg været kameramand havde jeg sgu nok smidt udstyrret og gået min vej i protest, eller givet de små noget at spise, jeg synes jeg er "ond" bare min datter får besked på hun lige må vente de 20 min der går inden maden er færdig..

Kunne faktisk godt tænke mig at se oplægget/invitationen til at deltage i programmet, for har en ide om at det måtte være beskrevet mere rosenrødt end det kunne forventes at blive, jeg kender i hvertfald ingen forældre der frivilligt kunne tænke sig at lader deres unger i den alder deltage i sådan en omgang.
    Min første tanke da jeg hørte om programmet var at det var dømt til kaos og pt ser det ud til at jeg fik ret.

Lige nu er det jo kun de ældste der ser ud til at komme nogenlunde igennem det, da de kan finde ud af at lave bare lidt mad, og umiddelbart har de også en lidt større chance for at "slå igennem" altså verbalt så alt mere eller mindre bliver på deres præmisser

Desværre

Kommentér på:
Program på kanal 4, 10årige i samfund

Annonce