{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Lidt stolt... :) {{forumTopicSubject}}

Jeg/vi var simpelthen kørt så pokkers træt i at man ikke har nogen penge sidst på måneden og sådan nogen ting.

Brugte december på at lave budget - det var dælme lidt af en omgang. Med start 31 december!
Og blev der regnet madpenge ud og der skal laves en ugeplan hver uge, dvs. hver søndag aften skal der laves madplan.

Så nu er det startet og jeg handlede ind til hele ugen i dag - det blev 550 kr for morgen, frokost og aftensmad hele ugen for to mennesler! Danm... Det hjælper virkelig at vide hvad man skal lave hele ugen smiley

Blev faktisk helt glad, da jeg gik ud af Føtex, fordi jeg vidste at der var mad til resten af ugen og jeg vidste præcis hvad jeg skulle lave af aftensmad de forskellige dage.
Det er dælme en lækker følelse smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt stolt... :)
  • #1   4. jan 2010 Det er en rigtig rar følelse! Og man sparer mange penge på den måde. For ofte er det kun lige mælk eller brød man skal købe resten af ugen.

• #2   4. jan 2010 Det er fandme flot, hvis du kunne gøre det for 550 i Føtex. Men ja, det hjælper rigtig meget at planlægge, så man kan få brugt alt det, man køber og ikke smide en masse ud, fordi man kun skulle bruge 2 gulerødder og ét æg

• #3   4. jan 2010 Prøv at handle i Rema1000/Fakta så sparer du endnu flere penge smiley hvs du altså har sådan en butik i nærheden af dig

• #4   4. jan 2010 Wow ja det er imponerende...
    Vi har snakket om (min kæreste og jeg) at gøre tingene på samme måde.
    Hvilken mad har I så planlagt? Uden at lyde vildt nysgerrig, så er det jo vigtigt at vide om I ikke køber kød eller lign. smiley

• #5   4. jan 2010 Hvor er det godt gået!

Jeg gad rigtig godt det samme, men er bare SÅ dårlig til at være kreativ en uge frem med mad smiley

• #6   4. jan 2010 Det lyder da super!

Her i huset er det bare som regel alt det der kommer udover mad og alm. dagligvarer der vælter budgettet. Jeg handler ca 1 gang om ugen i Lidl og Rema og/eller Fakta. Og så smutter jeg af og til en ekstra gang i Fakta og henter det jeg lige mangler.
    Jeg dur slet ikke til madplaner, for det er så forskelligt hvor meget mad jeg gider lave og hvad jeg gider spise.

• #8   4. jan 2010 Vi har gjordt det de sidste 4 md, og indtil vidre har vi et overskud på lidt over 2500 kr, vi laver mad plan, og handler kun det der står på sedlen, og bladrer gerne reklamer igennem for at få de billigste tilbud, skal siges at jeg bor i byen, så vi har alle indkøbs muligheder indenfor 5 min så vi ikke skal køre langt for at handle.
    vi køber vores grønt, i den lokale frugt og grønt handel, så laver han en kasse, der passer til os, og nogle gange er der noget uventet i så man kan prøve noget nyt, for ja som mange andre, er jeg ikke særlig god til at finde på :O), men bruger meget madopskrifter.nu, der er super gode madplaner der

• #9   4. jan 2010 >Tiger< !

Smider lige madplanen ind:
    Det skal lige siges at der bliver lavet en halv pose grønsager hver aftent til maden

Mandag: Kyllinge Gordon Bleu med friskt pasta
    Tirsdag: Boller i Karry
    Ondag: Spiser hos mine forædre
    Torsdag: Suppe med brød
    Fredag: Parmesan skinke schinzler med tomatsauce (opskrif fundet på www.weightwatchers.dk)
    Lørdag: Lammegryde
    Søndag: Hambrugryg med hasselbagte kartofler

• #10   4. jan 2010 Muuummss det lyder lækkert. God mad til billig/pæn pris...
    Hmmm... tror vi skal gøre alvor af vores overvejelser smiley

• #11   4. jan 2010 >Tiger< !

Ja, der er både hverdagsmad og lidt mere spændende mad - gider simpelthen heller ikke at det bliver så kedeligt og øv mad smiley

• #12   4. jan 2010 Ja det er vigtigt det ikke er spaghetti eller leverpostejs-madder hver dag smiley
    Tror jeg vil prøve det, og som Carina siger, kan man jo bare bytte rundt på retterne, hvis man har lyst til det smiley

Kommentér på:
Lidt stolt... :)

Annonce