{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

pasta sause. {{forumTopicSubject}}

hejsa alle søde hundeejere smiley

jeg søger en GOD opskrift på en sause som man kan putte på noget fulkornspasta og noget kylling... det skal bruges til imorgen (ja gider ikke og gøre det store ud af det når vi kun bliver 2.).
men jeg ville så lige spørge jer, om i kender en rigtig god sause som man kan putte på? det må gerne være en fløde sause..men ikke monay sause da jeg ikke lider ost! så ost skal der slet ikke i smiley

jeg håber at her er nogen madhoveder som lige vil hjælpe mig lidt. fordi som i sikkert har gættet er jeg en nar i et køkken, smil :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pasta sause.
  • #2   30. dec 2009 Er bestemt ikke go' til selv at lave en pasta sauce og den bedste jeg hidtil har smagt er pasta saucerne fra Dolmio.

Jeg plejer at købe dem med ekstra grøntsager og tilsæter selv hvidløg og japalones.

• #3   30. dec 2009 Faldt lige over denne pasta opskrift som nu ser ganske go' ud *S*S

Pasta med skinkeflødesauce:
    100g kogt skinke
    1-2 skalotteløg (rødløg kan også fint bruges)
    1/4 l. piskefløde
    revet muskatnød
    salt
    peber
    1 æg
    en pakke frisk pasta (almindelig kan også bruges)

Skær skinken i tynde strimler og hak løgene fint, smør på panden og brun løgene til de bliver klare (de må ikke tage farve), hæld skinken ved og steg det i 3-4 minutter ved middel varme, hæld fløden over og smag sovsen til med muskatnød, salt og peber (jeg bruger MEGET muskatnød til denne ret). Tag ægget og pisk det i en lille skål med en gaffel, hæld en smule af sovsen ved og pisk det lidt mere (gentag 3-5 gange), hæld æggeblandingen i sovsen og sørg for at den ikke koger efterfølgende.
    Kog pastaen 2-3 minutter (hvis det er frisk pasta), hæld vand fra og bland pasta og sovs sammen i gryden - serveres øjeblikkeligt.

• #4   30. dec 2009 det lyder som om at i er til dolmio :o)

jeg aner faktisk ikke hvad det er. er det tomat?

(kikker flovt ned i computeren) =)

• #5   30. dec 2009 massør; den ser god ud ja!! :o)

• #7   30. dec 2009 En dåse hk tomat, et fed hvidløg, et stks hakket løg (evt en halv hvis man ikke er fan), en halv courgette i tern og en håndfuld frisk spinat. Kog skidtet i en gryde, smag til med krydderi og voilá, en billig og lækker pastasauce der passer til det meste.

Der kan godt hældes fløde i hvis man er til det

• #9   30. dec 2009 krumme; det må vi se om brugsen har imorgen smiley

og søster; yhm det lyder også godt.

• #10   30. dec 2009 jeg har nu købt noget kylling smiley

• #12   30. dec 2009 takker

godt nytår til jer alle smiley

• #13   30. dec 2009 Kylling i Banan m. Dolmio/flødesauce

Ingredienser:
    ca 500g kyllingfilet
    4 - 6 bananer
    kokosmel
    1 -2 glas pastasauce (evt Dolmio)
    1/2 l fløde
    ca 250 g bacon i tern
    chilisauce
    salt / peber
    evt ananas i stykker

Svits bacon og fordel dette i bunden af et ildfast fad. Fordel kyllingfiletterne i mindre stykker og vend dem i kokosmel og fordel dem ovenpå bacon. Mos bananerne og fordel dem ovenpå kyllingstykkerne. Bland pastasauce og fløde, smag til med salt, peber og chilisauce efter smag. drys evt ananas i stykker udover retten. sæt retten midt i ovnen ved 200 gr. i ca 1/2 time. Server med vilde eller brune ris..

• #15   30. dec 2009 Holistisk:

DEN lyder godt nok lækker, den med banan....... Har du selv smagt den?

• #16   30. dec 2009 org. jeg skal huske dem alle sammen i morgen smiley

• #17   30. dec 2009 Husk at der er forskel på flåede tomater. De billige er dyrket i drivhuse og besidder ikke den samme gode smag som de dyrere, der er dyrket udendørs og har fået tid til at gro og samle smag.

Kommentér på:
pasta sause.

Annonce