{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sviger-monster...
  • #1   26. dec 2009 jeg har en DEJLIG svigermor - Men en rigtig slem Svigerfar... :S

han HADER hunde og kommer med de dummeste og groveste kommentar om mine dyr.... :S

Her i går var vi til julemiddag og han sadge om min afdøde broholmer lystig "Hun var fanme også en fed hund" og en masse andet - Det var mere tonelejet egentlig.
    Og i og med at jeg stadig sørger over hende var det fanme hårdt.... :S

• #2   26. dec 2009 Min mand mor døde desværre inden jeg lærte ham at kende så jeg kan ikke sige så meget udover at alle har fortalt mig at hun var et rigtig dejligt menneske, som ville have været såååå glad for både mig og vores børn(hendes børnebørn).

Min mand siger at han er meget glad for min mor og hun har for kort tid siden kaldt ham sin engel(damen elsker engler og samler på engler i massevis, så det er et stort kompliment), så ror ikke jeg kender nogle svigermonstre smiley

• #3   26. dec 2009 næ heldigvis ikke.........tilgengæld er hun senil...så det kræver lidt

• #4   26. dec 2009 Årh, hvor jeg misunder jer...

Min svigermor er alkoholiker, meget psykisk syg og hypokonder! Det er noget af en cocktail smiley

• #5   26. dec 2009 Svigermonster, nej ikke her. smiley Jeg har verdens bedste svigermor som elsker mig og mig ubetinget højt! Min kærestes såkaldte far er fravalgt da han sidste december valgte at lade sin nu exkone snakke meget grimt til Martin hvor jeg valgte at sige fra og siden har Martin ikke talt med sin far og nu er Knold og Tot skilt, juhu!

Min far og papmor er gode svigerforældre for Martin, mens jeg er sikker på han havde slået min biomor ihjel, ligesom jeg selv ville hvis jeg skulle høre på hendes evige nedrakken!

Nej tak, giv mig hellere folk der kan elske, end folk der kun kan hade. Ad for et folk.

• #6   26. dec 2009 min svigermor er ganske sød og rar så længe det ikke drejer sig om vores datter. Eller den måde vi har hund på..

• #7   26. dec 2009 Jeanett fjern alkoholiker og du har min bio. smiley Psykisk syg, ustabil, manipulerende, dominerende osv osv. Ad!

• #8   26. dec 2009 jeg ved ikke om man kan misunde os...min mor er død og min svigermor er senil.....ville bestemt have foretrukket de var monstre end det

• #10   26. dec 2009 Jeps, Jeanett, sådan én har jeg også smiley Min svigerfar er til gengæld det sødeste og rareste menneske - jeg fatter ikke, hvordan han har holdt hende ud i alle de år..

Hun elsker at svine alle omkring sig - jeg fået talrige stikpiller og direkte bemærkninger - bl.a. at jeg er fed. Jeg sagde, at jeg blev ked af det, når hun sagde sådan noget - alligevel kørte hun videre af samme tangent. Mine børn overværede det og har hadet hende siden. Herefter slog hun over i at bagtale en anden af sine svigerdøtre - "at hun er så fed, at hun garanteret ikke selv kan tage strømper på". Det skal for øvrigt lige siges, at konen er overvægtig, hvorimod jeg har normal BMI...

Jeg har overværet hende være modbydelig overfor SÅ mange, at man tror det er løgn. Så ja, jeg har i sandhed et svigermonster!!!

• #11   26. dec 2009 min svigermor har været et monster, men det er bedre nu:D

• #12   26. dec 2009 Min mands mor døde desværre, da han kun var ti år, så jeg har aldrig kendt hende.....men jeg har verdens sødeste svigerfar, som jeg holder utrolig meget af.

• #13   26. dec 2009 Puha. Der har jeg været. Havde et sæt svigerforældre der var ganske forfærdelige. Begge lærere, usandsynlig røde, troede på kinesologi, var vegetarer og havde en usansynlig mistillid overfor dem der ikke delte deres overbevisninger.
    Jeg delte så ikke nogen af deres overbevisninger og var fanden selv til deres fejlfrie datter.

• #15   26. dec 2009 Både en xsvigermor og en mor der er billigt til salg

• #16   26. dec 2009 Svigermonstre - nej overhovedet ikke. Men absolut stadig ikke nogle mennesker jeg deler nogle interesser med, og har noget særligt at tale med om.. Og det er skam ikke fordi de ikke er søde.. Vi her bare MEGET forskellige..

• #17   26. dec 2009 Vi har vist alle haft sådan en : )

• #18   26. dec 2009 har heldigvis ingen for tiden... og af dem jeg har haft, har den sidste kun været godt... ja lige indtil hun beskyldte mig for at have ødelagt hendes søn.. det klarede han nu ellers selv pænt godt.. men det er jo altid nemmer at give andre skylden.. så er glad nok for jeg ingen har...

• #19   26. dec 2009 min svigermor er som sådan sød nok. Hun blander sig bare i alt omkring vores datter, og jeg er ved at blive sindsyg i mit hoved over det, hun vil ikke komme og besøge os fordi hun ikke kan forstå at vores hund ikke må springe rundt på hende, og være helt vild.. Men ja ellers så er hun ganske sød

• #20   26. dec 2009 Min svigermor er sku for speciel til mig. Selv min mand syntes hans mor er for meget. Vi ser hende heldigvis ikke ret tit. Har absolut intet at snakke med hende om. Svigerfar nåede jeg aldrig at opleve. Han døde for mange år siden.

• #21   26. dec 2009 Min er osse en af dem man godt kan undværer,jeg ser hende gudskelov ikke mere og min mand er osse træt af hende,hun ringede ikke engang til hans fødselsdag..

• #23   26. dec 2009 Peter P
    Skrevet: 26-12-2009 20:52:46

Vi har vist alle haft sådan en : )

---------------------------------------------------------------------

NEJ, faktisk ikke smiley

• #27   26. dec 2009 jeg har en dejlig svigermor.. hende er jeg rigtig glad for.. men kender alt for godt til problemer med svigerfamilien, desværre:(

• #28   26. dec 2009 Nej - Men Svigerfarmonster!

Han skrev en gang til min kæreste, at han syntes jeg er egoistisk og at han kunne få bedre og burde slå op med mig!
    Jeg skrev så en besked tilbage til ham, hvor der stod, at det altså er ham der er egoistisk!
    Vi så ham så ikke i lang tid fordi min kæreste sagde han skulle blive væk, fordi han blev meget vred over hans latterlige beskeder og kommentar om mig.
    Jeg er bare altid så sød og imødekommende over for ham og smiler. Vi kan også godt være i samme rum. Men han stikker til mig en gang imellem. smiley
    Føler mig slet ikke godt tilpas i hans nærvær.
    Men har en fantastisk svigermor. smiley

I må godt få ham. -_-
    Hader ham den snoppede idiot.

• #29   26. dec 2009 ja nu vil denne svigermekanik gå i seng

• #30   26. dec 2009 Godnat og sov godt, Connie smiley

• #31   26. dec 2009 Mandy Sisse N
    hehe det lyder som om at du beskriver forholdet mellem mig og min svigerfar:) hehe... rart at vide man ikke er den eneste i verden:)

• #32   27. dec 2009 min eks svigermor er et monster og samme er svigerfaderen, sådan nogle der vil bestemme over os og man må ikke sige dem imod uhaa da da så blir de mega sure, da vi havde sommerhus 5 huse fra dem gik de bare ind og rodede og reagerede i vores have for den skulle se flot ud osv nogle gange når vi stod op så kunne vi se de gik i vores have og planlagde hvordan den skulle se ud selvom vi sagde vi ikke gik op i om der var ukrudt osv det var de ligeglade med , vores første lejlighed havde de indrettet inden vi flyttede ind jeg blev så gal over de altid ville bestemme alt, og da jeg blev dagplejemor sagde de at det ikke var arbejde når man gik hjemme ligemeget hvad jeg har lavet så dur jeg ikke til noget i deres øjne, og tænk det sidder i en den dag idag, men nu ser jeg dem kun 1 gang om året til min søns fødselsdag, da jeg ikke bor med min søns far mere, de plejer dårligt nok at tale til mig, jeg og min eksmand ventede næsten 9 år på at få et barn det mig det galt med og endelig fik vi en søn, og 3 år efter ventede jeg barn nr, 2 og det fortalte vi vi dem vi var så glade, tænk så sagde min svigermor bare så må vi jo håbe du kan holde på barnet denne gang som normale mennesker kan jeg havde mistet barn 4 gange og det skete så osse igen så vi har 1 dejlig søn idag, og jeg hader mine ekssviger arrrgg

• #33   27. dec 2009 min svigermor er bestemt ikke noget monster hun er så sød og rar altid og hjælper altid smiley

• #34   27. dec 2009 Sådan nogen svigermonstre ødelægger også forfærdelig meget smiley

Min svigermor lavede et stunt på min fødselsdag sidst i november og har svært ved at tilgive det... Normalt bæger jeg ikke nag og troede heller ikke at jeg kunne komme til det, men det er blevet lavet om nu..
    Hun er så også typen, der ALDRIG kan sige undskyld og det er alle andre, der er dumme og alle andre, der ikke har ret!

I går fik jeg af vide at det var mindre hårdt for mig at få afslag på jobs end en på 45 år - jeg går arbejdsløs.
    Måtte forklarer hende at lige meget om man var 24 eller 45 år, er det stadig hårdt at få den ene afslag efter det andet! Men nej, det var det ikke.

Og så skal man selvfølgelig altid have af vide hvor hårdt hun har det! Alle de sygdomme, hun kan fejle, er forfærdelige!

Når hun er fuld og ikke får sin vilje, slår hun min kæreste - giver ham en over hovedet! Jeg har sværer og sværer ved at finde mig i det, men han er for sød til at slå hånden af hende!

• #35   27. dec 2009 nej det er squ ikke nemt med den kære svirfamilie.. har enda oplevet en der truede mig med at ødelægge mit liv, personen vilel gøre alt for at smadre mig.. sådan noget er squ langt ude...
    altså sådanne personer, ønsker man godt nok langt væk fra denne jord...

Kommentér på:
Sviger-monster...

Annonce