{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  av av av min tand/kæbe
  • #1   25. dec 2009 Tag til tandlægen smiley !

• #2   25. dec 2009 Er det en visdomstand?

• #3   25. dec 2009 nej den er revet ud, og nej tager først til tandlægen mandag, er sindsyg bange for dem og gider ikke tage til vagt tandlægen, for det tør jeg simpelthen ikke..

• #5   25. dec 2009 Er du sikker på din tandlæge har åbent mandag?
    Jeg arbejder selv på en tandklinik og der holder vi lukket indtil d. 4.
    Jeg sys du skulle tage til tandlægevagten.

• #6   25. dec 2009 Panodil virker ikke på tandsmerter.. Ipren er meget bedre..

• #7   25. dec 2009 ja han har åben, men tror jeg vil gøre som gizmo siger, og hente noget mundskyld :o) det er jo først kommet i dag, så det gør vel ikke noget hvis jeg venter til mandag med at gå til tandlægen? Hmm jeg må prøve at tage nogen ipren i stedet for pernodil, men venter et par timer så jeg ikke bliver syg af for mange smerte stillende i stedet.. Uha jeg er bare rædselsslagen for tandlæger så vil helst kun til min egen

• #8   25. dec 2009 jeg har lige været til tandlægen og fik at vide jeg skulle købe ipren og panodil og tage dem sammen for at tage evt smerter efter deres "voldtagen" af min kæbe/visdomstand som de alligevel ik kunne få helt ud selv efter de flere gange borede i knoglen rundt om rødderne for at hjælpe. Jeg har dog ik haft så slemme smerter at jeg har haft brug for at tage dem, så skal ik kunne sige, hvor gode de er til smerter.

• #9   25. dec 2009 Det har jeg prøvet, og det blev bare værre og værre, det viste sig at det overhovedet ikke var tænderne det gjorde ondt i, men jeg havde en betændt spytkanal/kirtel. Ring til vagtlægen og få noget penicillin.
    Medmindre du selvfølgelig kan se om det er et hul... Men mandag er længe at gå med såden nogle smerter smiley

• #10   25. dec 2009 jeg kan ikke se at der er hul, så det kunne da være at vagt lægen var en mulighed.. Jeg har kun ondt i min tand når jeg bider sammen, og ondt i kæben hele tiden

• #12   26. dec 2009 Føles der lidt som om den er for høj?
    Når du siger den gør ondt at tygge med kunne det godt lyde lidt som om du har en rodbetændelse. så ring og få noget penicillin. Det vil tage betændelsen lige nu og her og så kan du henvende dig til din egen tandlæge når de har åbent igen.
    Og tag så smerten med ipren.
    Hvis det er sådan en rodbetændelse blir det kun værre af at vente!

Kommentér på:
av av av min tand/kæbe

Annonce