{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

Tusind tak for alt :)) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare lige fortælle alle de dejlige mennesker herinde at vi havde en fantastisk jul takket være nogle helt igennem vidunderlige mennesker herinde, det var helt fantastisk at se drengene åbne deres gaver og de var så glade for dem alle, jeg er helt uden ord og føler at tak er meget lille i denne her sag, jeg var rørt til tåre flere gange og ja jeg var så varm om hjertet.

Begge drenge har leget med alle tingene og de har bare været så stolte af det hele, de skulle have alt med i seng og det første i morges var at lege med det hele igen og det har hele dagen gået med.

Hvor er jeg dybt rørt over alt den hjælp vi fik, det kan slet slet ikke beskrives, i vil alle have en meget speciel plads i mit hjerte.

Lige for at afslutte læste jeg en tråd om nogen der følte de var blevet snydt af fold, der havde bedt om hjælp, men følte sig bedraget, håber bestemt ikke nogen syntes det om mig, for så må de meget gerne lige skrive til mig, så jeg får at vide hvorfor.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tusind tak for alt :))
  • #1   25. dec 2009 nej hundetossen, det er bestemt ikke dig der er blevet tqlt om.

• #2   25. dec 2009 Det er jeg rigtig glad for at høre, for jeg føler stadig det er en drøm alt det der er sket her :))

• #3   25. dec 2009 Jeg bliver så glad hver gang du dukker op. Du er så glad og tilfreds med hvad folk har kunnet undvære. Du er årets julelys i mine øjne.
    Det er så smukt den måde du beskriver din glæde.
    Hver en lille ting der er sendt til dig er så velfortjent om noget.
    Håber alt godt for dig fremover.

• #4   25. dec 2009 hvor er jeg glad for at hører at i havde en dejlig jul....

Det er altid rart når der er nogle der vil hjælpe andre. Det varmer mit hjerte.

• #5   25. dec 2009 Brug hjernen.. Åh nu ruller tårene igen, tusind tak for de søde ord, i kan ikke forstille jer hvor glad mine drenge blev, alt gjorde lykke og alt har fået smilet frem på os alle, jeg er jer alle evigt taknemmelig:))

• #6   25. dec 2009 Mosekonen.. Jeg fik så meget hjælp, mere end jeg nogensinde turde drømme om, vi havde vores bedste juleaften og vi har sat så høj pris på alt i år, vi er simpelthen så rørte over det hele, alle kort bliver gemt og skal tages frem hver år, så vi kan mindes denne jul for altid og den tråd der startede det hele er kopieret, og gemt, for den vil altid have en speciel plads i mit hjerte:))

• #8   25. dec 2009 Der findes utrolig mange vidunderlige mennesker derude og det gør mig ondt at læse at der er nogen der har taget dem for givet, for det skal man ikke, for det de har gjort for os er så utroligt stort at det slet ikke kan beskrives:))

• #9   25. dec 2009 Hundetossen. Ihh det varmer bare helt vildt at hører. Selvom jeg ikke kender til den omtalte tråd for er først lige begyndt og være på herinde igen efter en lang tids pause.

Men jeg synes det er stort at der er nogle der har hjulpet andre til at få en god og dejlig jul. Det er jo det julen hander om. Jeg selv vil også gerne hjælpe hvis jeg kan, sådan er jeg bare anlagt hvis man kan sige det sådan.

Men igen det glæder mig virkelig meget at i har haft en god og dejlig jul.

• #10   25. dec 2009 dejligt at høre I har haft en god aften og at børnene er glade for gaverne. I har helt sikkert fortjent det...

godt nytår

• #11   25. dec 2009 Tusind tak Hanne, de var så glade, deres øjne strålede hele aftene :))

Også godt nytår til dig :))

• #12   25. dec 2009 Ihh hvor er det lækkert at høre, I har været en sand fornøjelse at hjælpe, og det er bestemt ikke dig der blir talt om mht at snyde....
    Jeg er så glad for at høre at I har haft en kanon aften, og nogle skønne, skønne indlæg du laver ;oD

• #13   25. dec 2009 Alt kunne bruges, det var helt fantastisk, alt er der blevet sat pris på, også hundene, de har også nydt det, for de er jo også blevet forkælet :))

Men er glad for det ikke er mig, folk føler sig snydt af, for det ville gøre mig utrolig ked af det, for vi er og vil altid være dybt taknemmelige og denne juleaften vil følge mig resten af livet som noget helt specielt:))

Har lige lavet et fotoalbum, som jeg lovede :))

• #14   25. dec 2009 hvor er det dejligt at høre at i har haft en dejlig jul smiley

• #15   25. dec 2009 jeg blir osse så glad når du er i en tråd , du er et af de mest taknemmelige mennesker jeg kender, og er så glad for jeg kunne give jer alle gaver og vufferne osse, tak for din pb, og godt nytår

• #16   26. dec 2009 Jeg læste også den anden tråd og blev sgu ked af at høre at/hvis nogen har udnyttet folks godhed. Kender ikke noget til hvem der har søgt og hvem der har fået...men
    Hundetossen : Hvor er det dejligt at læse din respons. Det varmer at dine børn har fået en dejlig jul og at nogle skønne mennesker har gjort det muligt. Du har ikke noget at være hverken flov eller forlegen over at du har stået i en uoverskuelig situation. Jeg er sikker på det ikke er dig der blev hentydet til.
    Fortsat glædelig jul til jer alle :-))

• #17   26. dec 2009 Uhh hvor er det dejligt at høre at I fik en dejlig jul :o)

Og ingen tvivler på at du er glad for hvad du har modtaget og din historie har faktísk været med til at sprede julestemning for mit vedkommende fordi så mange har været med til at hjælpe dig og dine skønne unger af et godt hjerte (ville så gerne have jeg haft noget at give af men har sendt varme tanker og bedt til I fik en dejlig jul) :o)

I fortjener den :o)

Kommentér på:
Tusind tak for alt :))

Annonce