Har i set ham!! HJÆLP.. Vejle omegn!! {{forumTopicSubject}}
Hej Twinto er hoppet ud af et åbent vindue den 20/12 og han er ikke kommet hjem igen Twinto er inde kat så han er ikke vand til og være ude så måske der er nogle der har taget ham med ind.
Billeder kan ses her http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23458&ipc=82719
Han er 1.5 år nu og meget stor har en flot hale. Han er hoppet ud af vinduet tæt ved jerlev ca. 10 km fra vejle
Håber at i vil hjælpe mig med finde ham igen. der kan være i har hørt noget familie har fundet en kat eller noget..
giv gerne budskabet vidrer.
I kan kontakte mig på 22480072
Triste hilser Pia
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 374 Svar: 2.882
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
maj 2008
Håber godt nok snart ham kommer hjem
mar 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 27
min inde kat hoppede også ud fra 1 sal sidste vinter.
Hun var heller ikke vant til at være ude eller til sneen , så vi var meget bekymret. Hun var væk 14 dage før hun kom hjem igen
Vi gik hver dag og kaldte på hende uden held. det vidste sig hun var for bange for at komme frem i dags lys , så en nat kl 02.00 ca prøvede vi med lommelygte og hun kom frem. Vi satte også mad ude foran der hvor vi boede, prøv evt det. så kan du se om der blir spist af den, og om der er fodspor hen til skålen, i sneen(dog kan andre katte spise af den)
Men prøv at kald på den om natten da din kat kan være for skræmt til at komme frem om dagen.
Den skal nok klare sig, den gemmer sig sikkert indtil den tør komme frem.
Håber den komme hjem snart.
maj 2008
Hej
Okay det vil jeg prøve i aften så
Det med maden er bare lidt svært da der er mange katte her omkring..
Håber bare sådan han kommer hjem snart.. for et års siden skete det samme for mig desværre blev hun kørt ned inden vi nåede og finde hende..
Har i set ham!! HJÆLP.. Vejle omegn!!