{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Opdatering på Vinter-Album {{forumTopicSubject}}

Uhh ja jeg er altså en lykkelig hundejer smiley

Zoe oplevede ( som så mange andre ) sin første rigtige sne idag, og Gud en lykke det var - Hun gakkede helt ud og løb i cirkler omkring mig, Meget svær at fange med et kamera smiley

Men lidt fik jeg da ud af det :

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=48198

Har i nogle billeder af jeres vinter- deabut med vufferne ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering på Vinter-Album
  • #1   15. dec 2009 ja lidt men de er fra januar i år , der var de 10 og 5månder ....
    (link fjernet)

• #2   15. dec 2009 Her er et af Fluffy`s sne debut .-) Hun var omkring 8 måneder der...

(link fjernet)

Finder lige et af Gizmo og ligger ind...

• #3   15. dec 2009 Nå kan ikke lige finde dem fra hans første sne oplevelse, men han var også omkring 1 år dengang og han var ikke vild med det og det er han heller ikke i dag .-) Fluffy elsker det derimod..

• #4   15. dec 2009 Gode billeder Elisabeth - det ligner at de virkelig ser ud til at undersøge det hele smiley

Nadja - nåååår - hvor er hun fin !!! smiley

• #5   15. dec 2009 by frey - ja de fik virkeligt undersøgt hele haven , for at se hvad der var blevet af græsplænen ,de opgav først da de røste af kulle og de kom ind ,fik de et varmt bad for at blive varmet op igen , de små pus smiley

din Zoe ses også lidt ud til at tænke hvad er det her for noget ?

det er noget af det sjovet at se en hund der ser sne for første gang ,
    de ved ikke om de vil gå i det ,og så skal næsen lige helt ned og der skal snuses godt og grundigt ,til de nærmest nyser af det ,og så lige pluslig går den ville jagt ....

Kommentér på:
Opdatering på Vinter-Album

Annonce