2.376 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Canada Goose Canada Goose

Er der nogen der har erfaring med bestilling i udlandet?
Jeg har fundet en jakke på internettet en side der hedder Fabriksoutlet.com som ligger i englang, de sælger canada goose jakker til omkring 1200 danske kroner, og jakkerne på billederne er ægte jakker.

Jeg ved bare ikke om jeg tør at bestille en?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Canada Goose
  • #1   12. dec 2009 England*

• #2   12. dec 2009 Det er meget dyrt hvis det blir taget i tolden. Hvis det er fake, skal du betale en KÆMPE bøde.
    Men er lidt i tvivl om det kan blive taget i told hvis det er england?

• #3   12. dec 2009 Du er vel klar over at canada goose jakker er med skind fra pelsede dyr.

• #4   12. dec 2009 Det med tolden kommer an på om den bliver sendt fra Europa eller ej... Bliver det sendt fra Europa er der ingen told, og hvis det bliver sendt uden for Europa skal man betale told.

• #5   12. dec 2009 *Du er vel klar over at canada goose jakker er med skind fra pelsede dyr*

Fy for sytten da!!

• #6   12. dec 2009 Irene..pelsen på canada goose jakkerne stammer fra den ene af de 2 typer prærieulve. Ulvene bliver skudt under alle omstændigheder da de ellers udrydder den anden variant.
    En fake canada goose jakke har pels fra hunde og de hunde bliver jo kun slået ihjel for deres pels og ikke som ulvene - med et formål..

Maiken...jeg har bestilt en jakke hjem ja - min blev bestilt i Canada da modellen slet ikke sælges i Europa. Da den kom hjem opdagede jeg at den var ALT for kort til mine 179 cm og har forsøgt at sælge den siden...Så jeg ville ikke gøre det..

• #7   12. dec 2009 Jeg bestilte engang en jakke fra canada, men blev taget i tolden så det endte nærmest med at jeg betalte mere for dem end hvad den engentlig koster her i Danmark.
    Men jeg sys godt nok 1200 lyder lidt for lidt??? -Ville jeg ikke turde!

• #8   12. dec 2009 http://www.sitelogr.com/s/fabriksoutlet.com

Tjek lige hvor Fabriksoutlet.com reelt kommer fra. :o) 100% fake vare omend billederne viser ægte så er det næppe ægte vare til 1200 kr. Alene i USA koster de over 2000 kr uden told moms og afgift.

• #9   12. dec 2009 nej jeg syntes de er rigtig flotte smiley
    Og de koster 4500 her hjemme smiley

• #10   12. dec 2009 Maria, det er jo så din holdning til tingene. Hvis du har frosset en vinter fordi din jakke ikke var varm nok ville du nok kunne have undværet den episode med en canada goose jakke. De kan ikke sammenlignes med noget andet umiddelbart. The North Face er også rigtig gode, men ikke helt på højde med CG

• #11   12. dec 2009 Pyyh sikke en debat.
    Ja jeg har også læst at dunene inde i jakken heller ikke bliver flået af levende gæs.

Irene: Altså jakken er ægte hvis den er blevet lavet på Canada Gooses fabrik. Fordi det er en mærkevare og en dyr jakke så bliver de kopieret så som alt andet mærkevare. Og det er i et billigt materiale.

Desuden kan jeg jo heller ikke blive "snuppet" i tolden hvis jeg har bestilt en ægte jakke og det ikke er den der kommer frem.

Jeg har skrevet til support på siden og de siger det er anden sorterings jakker som ikke er blevet godkendt af canada goose. Men det synes jeg lyder lidt underligt? Et så dyrt mærke sætter da ikke anden sortering i omløb de burde da kassere ??

• #12   12. dec 2009 M T: Jeg synes ikke rigtig jeg kan se nogen oplysninger på det du linkede til?

• #13   12. dec 2009 1. Kig på kortet på linket så kan du se at de er fra malaysia og ikke UK
    2. En uægte jakke der opdages i tolden beholdes og modtageren får en bøde for kopivare lige som alle andre der køber kopivare. Så det kan blive rigtig dyrt at blive nuppet i tolden

• #14   12. dec 2009 Ja okay. Jeg har lært at hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det det nok også.. Så jeg tror jeg holder mig fra det så jeg ikke brænder nallerne.. Skal hvertfald ikke ende med at stå med en kopi der er lige til skraldespanden eller en kæmpe bøde.. smiley

• #15   12. dec 2009 Jeg har bestilt min jakke herfra:

http://www.tamarackgroup.co.uk/

Den er ægte og der var ingen problemer, jakken var ikke på lager så de bestilte den hjem til mig. Da jeg købte min var der 15 % rabat så endte med at give 3500 kr. for den, stadig dyrt, men billigere end herhjemme (hvor jeg i øvrigt heller ikke har kunne få den i min egen størrelse).

• #16   12. dec 2009 Du kan selvfølgelig bestille dem endnu billigere fra USA, men så skal du jo også betale told, så det bliver nogenlunde det samme...

Kommentér på:
Canada Goose

Annonce