{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Boliglån? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer, som har skulle købe hus, som ikke har kunne få lov at låne pengene til det i jeres egen bank? Men derefter har kunne låne andet sted?

Vores bank er ikke særlig glad for at låne penge ud, men mange af vores bekendte har sagtens kunne låne penge i deres bank til hus.. Trods for vi har en større indkomst og rådighedsbeløb om måneden ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boliglån?
  • #2   9. dec 2009 Ja. Da jeg skulle købe hus med min kæreste da vi var meget unge (lige i begyndelsen af 20´erne) ville ingen af vores banker være med. Men så gik vi i Lån og Spar, og der kunne vi låne uden problemer smiley

• #3   9. dec 2009 det har min mor og hendes kæreste også været ude for...
    eller faktisk har en del af venne rog bekendte været udefor at egen bank ikke vil og de derfor må søge andre steder hen...

Men jeg vil sige at generelt er bankerne meget stramme med penge for tiden!

• #4   9. dec 2009 Vi har stået i samme problem....... Den Danske Bank ville ikke låne os penge da v skulle købe hus. Vi gik så til BRF hvor der ingen problemer var......

• #6   9. dec 2009 Susanne S, meget af det du skriver er rigtigt. Men jeg føler også at vi almindelige mennesker bliver straffet/bedømt hårdere nu pga finanskrisen. Det er jo efter finanskrisen det er blevet endnu sværere at låne penge. Og et eller andet sted er det jo bankerne der i sin tid var for large med at låne penge ud, som til f.eks Bagger og det er så det alm. mennesker bliver straffet for idag, ved ikke at kunne låne.
    Bankerne er lidt som en paraply, når solen skinner kan du godt låne den, men hvis det bliver regnvejr vil de have den tilbage.

Kommentér på:
Boliglån?

Annonce