selv melidenhed, er en god ting ;) {{forumTopicSubject}}
I går da jeg var på vej ud til bilen, for at skulle starte den, begynder Basse at gø helt vildt, og jeg begynder at kigge efter hvad han gør af. lige indtil kanten af terassen stopper mig, og jeg falder 30cm ned, vrikker om på begge fødder og vrider det ene knæ.. hmm.. jeg rejser mig, og humper det bedste jeg kan indenfor, da jeg jo selvfølgelig skulle lande oveni den største mudderpøl vi har på gårdspladsen . jeg ringer og melder mig syg, da jeg jo ikke kan gå og ringer til manden, der vil tage mig på skadestuen når han kommer hjem ..
resultat: kraftig forstuvning af begge ankler, og forstuvet knæet..
jeg skulle ellers pynte op og gøre huset rigtig julet, men nej det bliver ikke til noget. og manden, ja .. han går og små griner, da han ikke kan fordrage julepynt, og egentlig er glad for det ikke er oppe endnu ..
GLÆDELIG JUL ALLE SAMMEN *GG*
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 1.729
God bedring og glædelig jul
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 228
Mange tak
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
Min mand øffede over at der var kommet en bamse jule sok op og hænge igår, Men han kan øffe alt det han vil, for i aften flytter resten af nisserne ind i stuen..:-))))))))
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Jeg synes selvmedlidenhed er HELT på sin plads ;o) Forstuvninger gør altså naller!!!
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 228
havde sat en nissebamse frem, 5min efter kommer basse løbende med den i munden ..
og han er ikke dum, for han har opdaget at jeg ikke kan løbe efter ham, så han rendte bare stolt med nissen i munden, og kiggede på mig og havde et blik i øjnene, der sagde "haha moar, hvad vil du gøre nu?" *G*
djlige kræ
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.074
selv melidenhed, er en god ting ;)