{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanal 4 NU
  • #2   30. nov 2009 Det er jo selvfølgelig ekstreme aldersforskelle.

Men der er faktisk 12 år imellem mine forældre. De er stadig lykkelige og hele movitten, har været sammen i 25 år nu og været gift i de 15 år.

Jeg har selv datet en mand, som var 15 år ældrer end mig og vi havde det sgu godt sammen, Det var intet med aldersforskellen at gøre at vi brød op.

• #3   30. nov 2009 Man ser det også den anden vej rundt(var der nemlig også en udsendelse om på et tidspunkt...foregik også i England og der var der fx.en mand der var gift med en kvinde, der var hmmm...tror det var over 50 år ældre end ham selv.

Min mor er gift på 25.år med en mand der er 11 år yngre end hende.
    - her er aldersforskellen ikke så stor og han er kun 9 år ældre end mig, men dem er der skam blevet set meget skævt til ind imellem smiley

Men kærligheden overvinder alt, selv fordomsfulde folk !!

• #4   30. nov 2009 Ja den var da sindssyg stor den kjole, godt det ikke er mig!! smiley hehe.. Det var da også nogle rimelig freaky out-fits gæsterne kom i smiley haha..

Kærlighed har ingen alder, nej smiley gad godt at vide om der var blevet lavet en undersøgels om der var flere ældre mænd som er sammen med yngre kvinder eller om det er omvendt? Tror også der er nogen som er bange for at blive gamle, og derfor finder sig en yngre partner.., men mange gange er det jo også ægte kærlighed smiley personligt tror jeg aldrig jeg kunne være sammen med en på 50, også selvom jeg er 23 smiley Og heller ikke den anden vej rundt smiley
    Min kæreste er 2 år yngre end mig (1.5 hvis man tæller dage), men 2 år er jo ikke den største aldersforskel der er set smiley hehe.. Min far er fx 8 år ældre end min mor smiley

• #5   30. nov 2009 jeg har ikke noget imod aldersforskel medmindre det omhandler børn under 15 der er sammen med mænd på 50 smiley

• #6   30. nov 2009 Præcis! smiley

Kommentér på:
Kanal 4 NU

Annonce