{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan i svare på det?? (sjov)
  • #1   29. nov 2009 Det er vel det samme som at bøvse en muslim i hovedet, efter man har spist lidt dejligt bacon.

Fodnote: Er glødende racist på alle tænkelige måder ;( Synes bare det er gas.

Fodnote fodnote. Jeg synes egentlig det er lidt tragisk at, man skal undskylde for en vittighed.....
    Især som et sted som hundegalleriet, hvor dem der ville blive mest stødt, er dem der bliver såret på andres vegne.

• #2   29. nov 2009 nå men jeg tør godt grine af dem, for syntes de er pisse sjove :o)

• #3   29. nov 2009 Den eneste grund til jeg undskylder er fordi jeg ikke gider at folk tror jeg er racist. Det kunne ligeså godt ha været en vits om mænd blondiner eller andet. Jeg gider bare ikke til at forklare og at det bliver en lang diskussion eller en af de der tråde der bare køre helt af sporet.

Det er bare en joke jeg ville dele, så kan man syntes om den er sjov eller ej! smiley

• #4   29. nov 2009 Men jeg trak nu lige lidt på smile båndende da jeg læste den smiley

• #5   29. nov 2009 den er sq da brand go'!!! LOL

• #6   29. nov 2009 hehe :b

• #7   29. nov 2009 en muslim er blevet fundet druknet i dammen i ishøj med 25 m jernlænker om sig.....
    utroligt at de altidd skal stjæle mere end de kan bære...... smiley

også lidt grov men fik den lige nu,,....

• #8   29. nov 2009 well bare lige et bidrag til humoren...

(er heller ikke racist på nogen måde, har bare humor)

• #9   29. nov 2009 * Anna Montana *
    Det er jeg helt på det rene med.
    Min fodnote og fodnote-fodnote, var blot mit syn på at du (man) føler sig nødsaget til det. Netop fordi man ikke undskylder overfor blondiner, mænd og især dem med rødt hår.

Hvilket får mig til at tænke på, må Klaus Riskjær date (og kysse) en kvinde af anden religiøs overbevisning end kristen, katolsk, hindu, ase, budisme (alle religioner undtagen den ene..) ?

Svaret er nej. Gæt selv hvorfor.

• #10   29. nov 2009 hahaha :P, den var god smiley ,

• #11   29. nov 2009 -T & M Hysted .
    HA HA den var den untenstejlemig grineren.

• #12   29. nov 2009 LOL kald mig bare dum.... var lige ved at skrive den!!!!

• #13   29. nov 2009 kald mig bare dum - HAHAHA den var god..

• #14   29. nov 2009 Zebo, en halv-blind 5-årig afrikansk dreng, skal cykle 12 km til skole hver dag med kun1 ben på en cykel med skæve hjul og ingen bremser. Giv bare en lille donation på bare 40 kr og vi sender dig DVD'en. Den er vildt grinerer.. smiley

• #15   29. nov 2009 socialdemokraterne vil nu forbyde købe-sex.....
    jeg er enig... sex skal sq være gratis... smiley

• #16   29. nov 2009 T & M hahhahaa :b, den var god :b,

Den med sekund lim var også rigtig sjov smiley

• #17   29. nov 2009 well... nat nat og god humor

• #18   29. nov 2009 Dommeren kiggede strengt på den høje flotte blondine, som var indkaldt til at vidne mod sin chef.
    - Dommeren: "De er vel godt klar over hvor meget de får for at vidne falsk?"
    - Blondinen: "Ja, min chef snakkede om et par tusinde mere om måneden og en vinterferie med alt betalt."

*host host* :b

• #19   29. nov 2009 <f>Den er sjov :b, </b>

En mand har 3 veninder - men han ved ikke, hvem af dem han vil giftes med.

Så han beslutter sig for at teste dem for at finde ud af, hvem af de 3 der passer bedst til ham.

Han hæver 90.000,- fra sin konto og giver hver af kvinderne 30.000,- som de kan bruge lige som de vil.
    Den første tager på shopping tur og køber tøj, smykker, går til frisøren, på skønhedsklinik osv. Hun siger til manden: "Jeg har brugt alle dine penge på at blive smukkere for dig! For at du skal kunne lide mig endnu mere og fordi jeg elsker dig."

Den anden køber et fladskærms tv, en Blue-Ray DVD konsol, Playstation 5, tennissko, golfkøller osv. og siger: "Jeg har brugt alle dine penge på at gøre dig lykkelig - fordi jeg elsker dig."

Den tredje tager pengene og spekulerer på børsen. På 3 dage fordobler hun indsatsen, giver manden sine 30.000,- tilbage og siger: "Jeg har investeret alle dine penge og på den måde tjent mine egne. De penge kan jeg nu bruge på mig selv og jeg gjorde det, fordi jeg elsker dig."

Så begynder manden at tænke...(jo – det gør han faktisk)

tænker…

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker... (mænd tænker meget)

og tænker…

og tænker...

og tænker...

og tænker... (helt ærligt...!!)

og tænker...

slår en prut...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

bøvser...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker... (han tænker virkelig over tingene...)

og tænker...

og tænker...

kradser sig i armhulen...

og tænker...

og tænker...

og tænker...

og tænker... (hold op, hvor ta'r det lang tid...)

og tænker...

og tænker...

og tænker...

Og gifter sig så med hende, som har de største babser!

Ja ja - det kan godt være mænd tænker meget over tingene - men de får ikke en dyt ud af det...

• #20   29. nov 2009 Lol!!!

• #21   29. nov 2009 He ja den siger alt om mænd... De tænker patter

• #23   30. nov 2009 haha :b,

Danni pus, det siger bare meget om mænds tanke gang :b,

• #24   30. nov 2009 Anna Montana:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! - Din joke i start-indlægget er guld værd smiley

Virkelig sjældent at jeg griner med lyd på af en joke, når jeg sidder alene smiley

• #25   30. nov 2009 haha samme her :b, os derfor jeg tænkte jeg ville dele den med jer smiley

Kommentér på:
kan i svare på det?? (sjov)

Annonce