{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De Unge Mødre
  • #1   22. nov 2009 Mænd er en sygdom

• #2   22. nov 2009 De forhold til Bianca holder ikke. Peter og hende er slet slet ikke på samme plan. Han virker pænt ligeglad med hende, måske fordi det var hende der jagtede ham så han tager hende lidt som en følge?

Og er også enig i de andre betragtninger :o)

• #4   22. nov 2009 ja det er også det der tit undre mig. Hvordan Fa**** har de råd til hus, bil, husdyr og 3-4 unger.... og kun en reel indkomst....????
    Jeg vil godt vide deres hemmelighed.....

• #5   22. nov 2009 Gizmo - har selv samme tanke. Min kæreste og jeg ved vi ikke har råd til hus, men det undrer mig nogengange, at de piger der er på uddannelse, eller kontanthjælp har hus.

Nu har jeg også ladet mig fortælle, at Peter og Biance ikke er sammen mere, men at Peter derimod er sammen med Katharina, hende der også er med i D.U.M og er mor til Mikkel og Mikas.
    Men det undrer ikke nogen, at det ikke holdt mellem Peter og Bianca, for han virker ikke skide interesseret i hende.

• #7   22. nov 2009 Gizmo - nej, det tror jeg faktisk ikke de har smiley

• #8   22. nov 2009 jeg syntes også at benno og stine bare ikke lige tog sig godt af den hund.
    der ligger ledninger rundt omkring og de ved ikke engang at det kan være virkelig farligt at tage en chihuahua op i sengen så tidligt, ved godt de ikke gjorde det men det virkede bestemt ikke som om de viste det!
    og de havde lukket ind til deres sove værelse men der var ikke noget vand eller mad til den lille fyr, syntes at man skal sætte sig 100% ind i at få hunden før man køber !

• #9   22. nov 2009 Og det at hun næsten ikke kan gå og så en ny hund der skal ud hele tiden... ikke smart

• #10   22. nov 2009 Synes det var mere synd, at kurven skulle stå så langt væk fra deres seng. Hvalpen skal da kunne mærke, at de er lige i nærheden.

• #11   22. nov 2009 ja du må ikke fordi hvis den så hopper ned så kan den dø !!
    og ja syntes da at den føler sig tryg ved at have det ved sig !!

• #13   22. nov 2009 Ser man et mønster..? smiley Tidlig mor = ingen arbejde..? smiley

Hmmm. Jeg er/var også ung mor, nu er jeg uddannet pædagog, arbejder i en børnehaveklasse, har tre børn med denne samme mand som jeg er gift med og har været sammen med i 11 år. Vi har hus, biler og mangler absolut ingenting, så skær ikke alle over én kam! Men det er selvfølgelig altid nemt at være klog, når man ikke selv sidder i saksen.

• #15   23. nov 2009 stine er bare en total pyllerrøv hun kan godt være for meget altså. og skide synd de ikke træk den hunde seng hen til dem. virkede ikke som om de havde sat sig ordenligt ind i at få hund.. til hendes forsvar synes det var en god fordeling af rengøring han har osse godt af at lave lidt når nu de skal bo sammen..

• #16   23. nov 2009 Nu kan man jo ikke arbejde, når man lige har født, - og hun er jo på barsel... - De fleste bor altså også i nogle meget billige boliger, og langt de fleste er lejeboliger... - Og oftest er det mændene der har biler, - og bil har man altid råd til når man er en ung knægt...;oD

Men 400 kr til bleer og to småbørn, ja det er da vist lige optimistisk nok, og desuden burde hun jo få noget kontanthjælp, så fatter ikke hvorfor han styrer pengene... Og endnu flottere at bruge 240 kr på en karton smøger, - så må babyerne nøjes!! BRÆK!

• #17   23. nov 2009 Jeg syntes nu det var helt ok den hund blev på gulvet og den vidste godt hvor dens plads var, ellers havde den ik smidt sig i sin kurv, selvom det en lille hund, ja så skal den stadig behandles som en hund.

Så der den kære soldater farmand, han burde ha et spark i R.... og ta hjem og hjælpe til med de små og ja 400kr er heeeeelt til grin, tøzen måtte bruge sin fødselsdagsgave (gavekort) for at kunne købe lidt ekstra

Bare min mening :0)

• #18   23. nov 2009 Bean - Nåh ja det er rigtigt, de er gift de to, - det var lige smuttet i hukommelsen ;oD

Men havde hun nu haft job inden, kunne jo gå på betalt barsel, og det havde da nok os hjulpet på økonomien..

Fatter stadig ikke at man bruger over halvdelen af pengene på smøger fremfor på ungerne...;o))

• #19   23. nov 2009 Sascha. Nej du kender ikke alle unge mødres situation, derfor er det nok også en ret ringe komentar at komme med!

Gismo@ Nej det ved jeg godt, men jeg kender nu en del unge mødre som klarer sig rigtig godt. Selvfølgelig er der også mange som ikke gør, men det kender jeg også gamle mødre som ikke gør.

Desuden så gør de fleste jo hvad de kan, med de midler og ressourcer de nu engang har. At de begår fejl en gang imellem er vel kun menneskeligt. Det kan man også gøre selvom man er gammel mor!

• #20   23. nov 2009 Nu er der jo stor forskel på at søge 15 minutes of fame via et tv program, og så virkelig gøre alt hvad man kan som mor - uanset alder..

FX Jeg forstår ikke at man på nogen måde kan forsvare Malou Stellas første mange år med Tino, - og der er flere af de unge mødre som ikke skulle ha haft barn.... Til gengæld er der også nogle af det som gør det super godt.
    Men vælger man at stille op i et tv program, og komme med snotudtalelser som - "
    Det passer ikke at Lucas ikke får sine grøntsager, vi får da pomfritter"

Så er man sgu selv skyld i at folk bliver forargede. Hatten af for dem som klarer det godt, men der godt nok os mange som ikke gør.

• #22   23. nov 2009 Smba, jeg er fuldstændig enig, jeg forstår heller ikke hvrfor der er så stor forskel på Malou Stella og Inge el. hende fra fur, som skal observeres!

Gismo. Der er jeg så heller ikke en god repræsentant:-) Jeg er selv omsogssvigtet og kommer fra kummerlige kår, med en alkoholiseret far og stedfar. Men mit motto er og har altid været; man kan hvad man vil!

• #23   23. nov 2009 Sascha, jeg er bestemt ikke mopset, men synes stadig at der ses alt for meget ned på piger som er unge mødre. Der findes faktisk piger som klarer sig rigtig fint. Det var såmænd bare det jeg ville sige.

Desuden er jeg fuldstandig enig i at det er børnenes tarv det handler om. Uanset om man er ung eller gammel!

• #24   23. nov 2009 syntes at ham benno virker som en der gemmer på en personlighed der ikke altid er lige god...

• #25   23. nov 2009 Vicki K - Bare fordi der ofte bliver set ned på unge mødre generelt, så skal det vel ikke gå ud over Sascha når hun nu kun referere til serien..??? smiley

Kommentér på:
De Unge Mødre

Annonce