511 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hjælp ang negl Hjælp ang negl

Hej.

Min hvalp har været så uheldig at gå ned af trapper med sådanne små huller i, og derved er en af hendes negle flækket lidt, så det bløder, men hun siger ikke noget til det og går bare videre. Idag da jeg var ude og gå med hende, så jeg så det blødt igen, kiggede på det, men hun gik videre. Nu har vi så tomlet lidt rundt, og hendes negl på højre pote, sidder helt til venstre, og hun blir ved med at slikke den. Det er helt nede hvor man ikke må klippe neglen længere. Er der noget jeg kan gøre?

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ang negl
  • #1   19. nov 2009 Ja, men jeg mener ikke jeg kan ringe til dyrlægen før mandag, og det er jo lidt lang tid til. Og selv om hun ikke udtrykker det gør ondt, kan jeg godt se det på hende. Har helt ondt af det bette pus.

• #2   19. nov 2009 Ja, men det bløder nemlig ikke mere, men har bare så ondt af hende, fordi den også sidder forkert som den gør. Jamen må se hvad jeg kan finde ud af, da jeg ikke har bil smiley

Kommentér på:
Hjælp ang negl

Annonce