{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Uansvarlige , ondskabsfulde mennesker! {{forumTopicSubject}}

Hvor er folk da bare ondskabsfulde og uansvarlige ... !
Lagde mærke til at nogen længere nede af gaden flyttede ting for ca 1 1/2 uge siden .
Vidste godt at de havde èn kat , som løb ud og ind ,,
De flyttede så og katten var der stadigvæk ,, hmmm ,
men tænkte at de jo nok hentede den .
Men efter 4 dage begyndte jeg at give den mad udenfor dem . Så kom de igen for ca en lille uge siden ,,
Men katten var der stadigvæk da de kørte og sørme så om der ik lige pludselig var en lille killing sammen med den nu .... hmmm .
Og så fortsatte jeg med at give mad , og håbe ejer kom efter dem ..
Men det skette ikke , for igår flyttede der nogen andre ind og manden kunne da absolut ikke lide dem og sparker ud efter kattene og rammer desværre killingen som rent ud sagt flyver ca 1 meter gennem luften imens den skriger hjerteskærende og lander og kuer hen af asfaldt og slår flik flak på stedet ,, jeg råber af manden og løber der hen med Pumba ved min side og manden forsvinder hurtigt ind i huset og åbner ikke da jeg banker på og ringer på ...
Katten og killing forsvandt desværre da jeg kom løbende med Pumba .
Men idag har jeg fanget killingen og den er nu hos mig og her bliver den !
Samt håber jeg at fange den store kat så den ikke skal gå vinter imøde og lide ,,

Jeg forstår simpel hen ikke at folk kan efterlade sine dyr til en uvis skæbne , samt mennesker der kan sparke en lille killing . GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

* UNDSKYLD DET BLEV SÅÅÅÅ LANGT , MEN ER SÅ VRED !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uansvarlige , ondskabsfulde mennesker!
  • #1   7. nov 2009 PS .. Her kan i se den lille misser som endnu ikke har fået et navn ..
    Det er en han og ca 7-10 uger ifølge dyrlæge idag .
    Han havde gudskelov ingen skader smiley

    http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=47164


  • #2   7. nov 2009 Hvor godt du hjælper dem, krammer til dig

  • #3   7. nov 2009 Hvor er du altså bare en knag......fantastisk flot reageret af dig.....flere af din type tak..! ! !

  • #4   7. nov 2009 Er bare rigtig frustreret på de stakkels katte`s vegne ..
    Jeg håber at se den store når jeg går tur om en times tid .. uanset hvad går jeg derhen imorgen uden hund og kigger efter den , for den plejer at ville kæle når jeg har givet den mad , men måske den idiot har skræmt den væk nu ...

    Mange tak for jeres rosende ord .. men ville ønske alle gjorde det samme i sådan en situation ..


  • #5   7. nov 2009 Go' stil...

  • #6   7. nov 2009 tror det var godt manden ikke åbnede for er ærlig talt sikker på jeg ville gi`ham sådan en på hovedet , for jeg var virkelig rasende og kunne se og høre på Pumba at min vrede så absolut smittede af på ham ,, ikke så godt , men kunne virkelig ikke styrre mig da jeg oplevede det.

  • #7   7. nov 2009 Kamilla B

    Ja han er super sød og kælen og helt renlig ,så han har jo været en familie killing , som bare blev kasseret da de flyttede . Vil tro den store er mor til ham .. Min nabo et hus herfra sagde her til aften at hun havde set ialt 5 killinger for ca 1 uge siden , men det har jeg ikke , men vil da kigge imorgen når det er lyst ..


  • #8   7. nov 2009 hvor er det godt gjort af dig!
    Forfærdelige ejere, og rigtig ond mand


  • #9   7. nov 2009 Flot! Dejligt der findes mennesker som dig... og jeg havde nok gjort det samme... osse givet ham en midt i synet... sådan en idiot!

  • #11   7. nov 2009 den skal da hedde Albert hvis det er en lille han mis smiley

  • #12   7. nov 2009 Sikke en Heldig lille misse kat :O) Godt at der findes mennesker som dig :O)

  • #13   7. nov 2009 Undersøg om ikke du kan melde de tidligere ejere for at have forladt deres dyr, og din nye nabo for at have sparket killingen.

    Man kan jo håbe den voksne kat er mærket så man kan se, hvem der ejede den før. Men når de er sådan ved deres dyr har den nok aldrig set en dyrlæge og er slet ikke mærket!


  • #14   7. nov 2009 Ihhhh hvor er i bare søde , men synes altså ikke selv jeg har gjort noget specielt smiley Kan bare ik få mig selv til at kigge den anden vej ..

    Jeg er sikker på at jeg har verdens bedste mand , han støtter altid op om det jeg gør og det jeg står for .;)


  • #15   8. nov 2009 Han skal være glad for at jeg ikke så det, jeg var gået fuldstændig amok, kan bare ikke holde ud og se dyr der bliver behandlet dårligt. Godt du tog den til dig, jeg havde dog meldt dem der bare flyttet til dyrensværn, de må sgu ikke bare sætte to katte fri fordi de ikke gider at have dem mere. Hvor syg kan man dog være.

  • #16   8. nov 2009 Carola S

    Giver dig ret , men desværre sker der intet ved at melde folk , når det drejer sig om dyr ..
    Vores retsystem virker ikke på det område .
    Og dyreværn kan / gør ikke noget når dyrene ik bor hos ejer mere ..

    Uanset hvad vil de slippe for bøde /straff sådan er den verden vi lever i desværre ...

    Sørgeligt men sandt .


  • #17   8. nov 2009 Opdatering vedr missemor .

    Hun er idag fundet , men desværre død .
    Årsag vides ikke pt , hun er afleveret til dyrlægen og han vil gå hende igennem imorgen formiddag vedr dødsårsag .
    Vi har ikke fundet andre killinger idag .

    Som skrevet tidligere bliver killingen hos os . Og navnet bliver Simba , min store dreng synes han er modig som en løve ;;


  • #18   8. nov 2009 Vi har bedt dyrlæge undersøger om det er pga følge af dyremishandling , påkørsel eller forgiftning .

    Rigtig trist at finde hende død , men så er hendes lidelser i det mindste væk nu ..

    Men Simba er bare faldet til , men han laver tam tam med poter på os , og det er jo tegn på at han er taget tidligt væk fra mor , har købt mælke erstatning til ham idag hos dyrlæge ....
    Uff ,,,det var dyrt , sådan noget færdigt noget .
    Dyrlæge er ret sikker på han kun er ca 7 uger efter grundig gennemgang idag .


  • #19   9. nov 2009 Jeg synes du, eventuelt sammen med dyrlægen, skal melde det hele alligevel. Behovet for dyrepoliti el.lign. i Danmark bliver ikke sat i fokus hvis ingen melder dyremishandling når de ser det. Især nu når den ene kat er død.

  • #20   9. nov 2009 Maria B

    Har talt med dyrlæge og dyrværn og politi og de kan ikke gøre noget nu , da katte ikke er hos tidligere ejer samt , kan de intet gøre mod dem der er flyttet ind , for der er ingen bevis materialer på ejerskab , mor miss er ikke tatoveret eller chipet ..


Kommentér på:
Uansvarlige , ondskabsfulde mennesker!

Annonce