{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Puha for en weekend. {{forumTopicSubject}}

Ved det er langt, men håber nogen holder ud hele vejen..

Har været en lorte weekend.
Kom op på gården til min kæreste og han ven, X, ved otte-tiden i fredags. Så sidder kæresten og jeg i sofaen og drikker øl og bliver lidt fulde. Så spørger vi om X vil med i byen. Vil han ikke - fair nok! smiley Så går vi lidt tidligt i seng - primært fordi jeg er blevet ret træt af de der øl.
Lørdag lå vi ret længe i sengen, på min opfordring. Stod op ved 14-tiden.. Haha, gad bare ingenting smiley Vi så også et par film, bl.a. nogen med Dirch Passer. Haha, det var så hyggeligt!

Lige pludselig, ved 15-tiden, kommer jeg i tanke om, hvor hyggeligt det ville være at gå ud og spise kinesisk. Så vi spurgte X hvornår han synes det var passende med aftensmad, men hvis vi ville gå ud at spise så kunne han godt nøjes med noget brød, sagde han. Og han ville ikke med i byen og spise.
Nå men vi tager så ind til byen og spiser kinesisk - super lækker buffet, rigtig billigt! Vi vender så hjemad igen og hygger os smiley

Så begynder X at forberede mad, vi spørger til hvad han laver, han laver frikadeller. Han spørger om vi skal have noget med, vi siger ja tak, lige en eller to til os hver måtte han da godt lave. Så kommer Xs "veninde" og mens vi sidder i stuen og griner og pjatter, mens vi ser tv så bliver døren fra køkkenet lukket i og så sidder X og veninden altså i køkkenet og spiser.
Ved 21-tiden spørger jeg om vi skal hente noget mad, så kæresten spørger X om der var noget tilovers, men får bare at vide, at ja men det er til veninden og ham selv dagen efter. Nøøøøøøj jeg kunne råbe højt, hvis ikke det var fordi jeg lagde bånd på mig selv!!!!!
Så vi må køre ned på tanken og købe franske hotdogs, for at få noget mad. Jaja, rugbrød er der kun i huset hvis kæresten handler (ok, der var rugbrød den her gang, men køleskabet...ja, hvad kan man sige, altså der stod da en pakke smør...)

I dag stod vi tidligt op og gik os en morgentur og så gik jeg i gang med at lave havregrød. Så tog vi ud for at besøge hans farmor ved 11-tiden.. Inden vi tog derud, tog vi lige rengøringsting med ud i kærestens nye lejlighed, bl.a. hans støvsuger. Mens vi er ved hans farmor, skriver X (som sov da vi kørte) tre gange, at vi skal komme hjem hurtigt, for at tage vores del af opvasken (som bestod af to tallerkener og to skeer der skulle i opvasker), for han gjorde det i hvert fald ikke og han fik snart gæster og jeg skal gi' jer, skal jeg! Sagde at jeg synes vi skulle ignorere X, fordi jeg ved hvor længe kæresten havde brugt på rengøring i fredags inden jeg kom.. Og da jeg lavede morgenmad, stod pander og gryder stadig på komfuret og bordet var heller ikke ryddet af siden X og damen havde siddet og spist!

Nå, men det ender med at vi så skal hjem på gården igen jo. Lige da vi træder ind af døren, kommer X og spørger efter støvsugeren. Og da han så får at vide, at den har vi taget derud for at gøre lidt rent, så bliver han sur og siger surt til sin veninde om hun ikke vil ringe til hendes mor og høre om de må låne den, for han får altså en MEGET allergisk person på besøg kl. 15!!
Vi går ind på kærestens værelse og jeg kan godt mærke han bare venter på at jeg kører, så han kan få flyttet nogle ting.. Så jeg spørger om ikke vi bare skal pakke en masse ting ned og så køre ud og sætte dem af og gøre lidt rent, så det gør vi. Inden vi kører, sidder X og veninden i sofaen og ser film - jeg kan ikke lade være at grine indvendigt, for det de havde brugt til at lave frokost med stod og flød endnu!!

Vi får flyttet ting ud i lejligheden og gjort lidt rent. Pludselig sætter kæresten sig bare ned og kigger på mig. Måtte gå hen og holde ham lidt i hånden og nusse ham. Han siger så, at han gider bare ikke tilbage på gården når X opfører sig sådan. Og han er bange for at deres venskab måske ikke kan holde til det. Så jeg måtte sidde der og prøve at hjælpe alt det jeg nu kan. Puha, var lidt hårdt.

Nu vil han så få flyttet sin seng og de sidste møbler så hurtigt som muligt, så han kan komme væk derfra.
Kan sgu også godt forstå ham! Følte mig slet ikke velkommen derude, OVERHOVEDET. Skulle jo gå og overveje hvert eneste lille skridt man tog, nærmest.

Så synes godt nok det på mange måder har været en utrolig opslidende weekend!

-Og tak til dig, der kom det hele igennem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha for en weekend.
Kommentér på:
Puha for en weekend.

Annonce