{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.527 visninger | Oprettet:

Smerter i højrefod {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft smerter i min højre fod i snart 2 måneder. Det er hele foden der er smerter, samt det går op i skindebenet og op og stikker i knæet os.

Var ved lægen her for 1 uge siden ca, hvor jeg fik røngtenfotograferet min fod. Der var ingen brud eller noget. Jeg render rundt og halter, sommetider er der ikke rigtig nogen smerte, og andre gange er der voldsom smerte.

Lægen sagde min fod ikke fejlede noget, jeg skulle bare holde den i ro.

Har I prøvet at have samme problem, hvis ja - hvad gjorde I så?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smerter i højrefod
  • #1   19. okt 2009 Er den hævet?

• #2   19. okt 2009 Prøv at få tjekket dit D-vitamin tal, er det meget lavt kan det give smerter i bla led. Har selv smerter i knæ, fod og ved hoften meget tit. Min læge fandt ud af mit d-vitamintal var under ti (skal vist ligge på 50-150) Har taget piller i fire mdr. nu. Kan ikke mærke forskel endnu, men det tager også meget lang tid at komme op igen.

• #3   19. okt 2009 Kan det ikke være en betændelsestilstand. Det kan man vel ikke se på røntgen. Slimsække kan der gå betændelse i, og det gør pokkers ondt.

God bedring.

• #4   19. okt 2009 Min fod er ikke hævet. Beskrivelse af smerten:

Det gør ondt i fodryggen, storetåen, og tåen lige efter, ondt i hælen, ondt på ydre side ved knoen, smerter oppe langs læggen og stikkende smerter i knæ. Det gir sommetider et jag i foden så jeg helt får lyst til at råbe "AV for helved!!" - nærmest et stød, det gør så smertefuld ondt - jeg blir helt nervøs.

Lægen sagde det ikke var betændelse, det kunne han se smiley og røngten viste hellere ingen ting...

Idag har jeg købt ankel/fod støttebind fra Matas - vil se hvordan det fungere og om det hjælper. Hvis Ik kontakter jeg lægen igen om en uges tid

• #5   19. okt 2009 Ondt i hælen som giver stød op i foden kan også være en hælspore. Det gør fandens ondt, og derfor lægger man en stødabsorberende sål i skoen, for at hindre det.

Men det er lidt svært at gætte hvad det så er, især når lægen så heller ikke ved det.

• #6   20. okt 2009 Hanne> ej okay rolig nu.... hehe

Kommentér på:
Smerter i højrefod

Annonce