{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

ang. min hvalp som døde {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

i denne tråd fra igår om de hvalpe søren og anita lige har fået. skulle min hvalp som døde her i feb. åbenbart oz blandes ind i det ....

Minie døde af MASSIV AKUT BLØDENE LUNGEBETÆNDELSE.
det er ikke ARVELIG eller SMITSOM..
og det har jeg på skrift fra .. ministeriet for familie- og forbrugeranliggender....... som ligger i Århus...

og nej minie havde ikke været syg .. det kom så hurtig at hun ikke selv fandt ud af hun var syg og heller ikke at hun døde ...... der var ingen der kunne have redet hende .
min egen dyerlæge sagde at i de 28 år han havde været dyrelæge havde han aldrig set det ved en hund ..

der er ikke nogen der skal have skyld for noget da ingen vidste det.... heller ikke søren og anita..

og søren og anita har været der for os gennem det hele der skete med minie og en stor tak til dem for det...
de er oz kede af det skete men det er heller ikke deres skyld og det er heller ikke min skyld...

vi har valgt at få en ny hvalp fra søren og anita ...... og nej den er ikke gratis ... den skal vi skam betale for ......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang. min hvalp som døde
  • #1   15. mar 2006 Jeg er ked af det på dine vegne at i skulle opleve det - det må have været meget hårdt og utrolig sørgeligt.

• #2   15. mar 2006 nicola hvis du virkelig er så ked af det som du skriver så skulle du måske ha tænkt over det igår inden du begyndte at rode i det ...........

• #3   15. mar 2006 Marie H..... jo hvis det nu havde været arvelig så ville jeg ha fået en ny hvalp men det er det jo ikke .......

og igen så får jeg en meget god behandling af søren og anita .......

• #4   15. mar 2006 Mette - jeg spurgte bare - det er vel meget normalt - det er jo ikke hver dag folks hvalpe dør!

• #5   15. mar 2006 nicola...... vi ved jo så udemærket hvorfor i skulle bringe det på banen.......
    men det høre ikke hjemme lige i den tråd......

andre mennesker har oz føglser......

selv om jeg har 2 andre hunde så var minie noget helt særlig hun var min lille hund ........

• #6   15. mar 2006 Mette - du og jeg snakker jo normalt ikke lige sammen til daglig

jeg undrede mig bare da du ikke skrev det inde i din profil

Jeg så det først der og så spurgte jeg - længere er den ikke...

• #7   15. mar 2006 Mette > jeg er helt ked af jeg startede den tråd i går, men stadigvæk så sys jeg ikke at jeg hængte nogen ud, heller ikke da jeg nævnte navne, for jeg sys ikke det at nævne navne i et ikke negativt sammenhøng det er at hænge nogen ud, ved andre er af en anden meninge, men det ændre ikke på min.

Reese spurgte hvad din hvalpe døde af, og om det var arveligt, det er alt jeg kan finde i den debat om din hvalp, og AH svarede da du ikke var der, måske der er blevet skrevet mere om det, men kunne ikke lige finde det.

Og jeg er ked af det på dine vejne, for det er aldrig sjovt at miste en god ven pga. sygdom, og slet ikke i så tidlig en alder, så godt du får en anden.
    Og uanset antal af hvalpe, så er der sikkert ingen tvivl om de bliver passet og plejet efter alle kunstens regler, har i hvertfald ikke sagt de ikke gør - men jeg sys stadig det er for mange hvalpe, men sådan er vi også så forskellige.

• #8   15. mar 2006 Beklager diverse stavefejl*ss*

• #9   15. mar 2006 nicola .... jamen så siger vi da det...... men så kunne du have spurgt et andet sted som under minie's profil....

så skulle jeg såmen oz gerne ha givet dig et svar.....

• #10   15. mar 2006 jeniki....... nå i nu så gerne vil skrive om ¨alle ¨de hvalpe . ved i så hvor mange hvalpe bella ligger med i dag ????

måske det ville være en god ide at tjekke sine oplysninger inden man ligger sådan noget ud....

netop fordi der er en del her på hg som ikke kan lide søren og anita ....

• #11   15. mar 2006 Mette > hvorfor skriver du på den måde?
    Jeg skrev ud fra det jeg læste i går.

• #12   15. mar 2006 bare fordi jeg gerne vil vide om i ved hvor mange hvalpe bella ligger med idag eller igår ??????

jeniki........ meget undskyld hvis jeg ikke skriver pænt men jeg bliver vred når min hvalp skal blandes ind i noget som ikke høre hjemme der ......

• #13   15. mar 2006 Mette > det kan jeg godt forstå, ved heller ikke hvorfor den skulle nævnes.

Og nej, jeg ved ikke hvor mange hvalpe Bella ligger med, som sagt så så jeg der stod 13 i går, men det er jo self. ikke inspektydende med at hun stadig ligger med 13 stk.

• #14   15. mar 2006 AH > Det ved jeg, men jeg har ikke noget i mod Søren og Anita, for de har aldrig generet mig, og hvilken klub de er medlem af kommer heller ikke mig ved, og jeg vidste det heller ikke trode faktisk de var i DKK, det var også én af grundende til jeg skrev i går.

Og mht. andre klubber, så kan jeg heller ikke udtale mig om kvaliteten af disse, da jeg ikke har noget med dem at gøre.

• #15   15. mar 2006 jeniki..... den ligger ikke med 13 men med 8 hvalpe.... men alle 13 fik en chance.... og det er der vel ikke noget at sige til ......

• #16   15. mar 2006 Ok Mette > Det vidste jeg ikke.

Men jeg må, med hånden på hjertet - da jeg ikke har stået i situationene, sige at hvis min Coco skulle være så uheldig at nedkomme med 13 hvalpe, så er jeg ikke sikker på de alle fik lov at leve, er ikke klar over hvordan jeg skulle klare at vælge nogen fra, men jeg ville heller ikke kunne klare at hun skulle ligge med så mange, ved man kan hjælpe tæven med at fodre, men ved bare fra da min Mor opdrættede at rigtig mange kan gå til alligevel fordi de ikke kan tåle erstatningen.

• #17   15. mar 2006 AH > Det er rigtigt, de blev ikke nævnt helt så positivt som man kunne havde håbet på for at holde det i en sober tone.

• #18   15. mar 2006 jeniki...... det er oz helt okay...... jeg vil ikke tale om hvordan søren og anita gør det..... for det ser jeg ingen grund til da de ikke selv kan komme på hg og skrive med.
    men jeg ved bare at det de gør er helt super.....

• #19   15. mar 2006 og grunden til jeg lavede denne tråd .....var bare fordi de skal ikke hænges ud som nogen dårlige personer som laver syge hvalpe når det nu ikke var nogens skyld at minie døde......

når selv dem i Århus stå helt uforstående for døds årsagen og min egen dyrelæge .....ja så er der jo en grund til det...... nemlig at der ikke er nogen der skal have skyld for det .........

• #20   15. mar 2006 reese..... jeg vil da oz gerne gantage for dig ....
    Min hvalp Minie kommer da ikke den tråd ved overhovedet og som jeg skrev til nicola så kunne man have spurgt til det et andet sted.... og det gælder også dig......

jeg er da udemærket godt klar over det ikke handlede om mig og hvilken klub.... men det handlede da i den grad om søren og anita......

Reese har jeg da oz læst tråden så du behøver skam ikke fortælle mig hvad det handler om.....

og derfor siger jeg igen så oz du forstå det ...... min hvalp skulle ikke have været nævnt i den tråd da det overhovedet ikke komme hendes død ved på nogen måde.......

• #21   15. mar 2006 Hej Mette og familie.

Føler med jer..

Knus fra Cæsar´s familie

Kommentér på:
ang. min hvalp som døde

Annonce