991 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til Stil.. ider {{forumTopicSubject}}
Hej Alle..
Jeg sidder her og skal lave en stil til morgen.. '
Kan så heldigvis først aflevere den inden midnat, over lectio i morgn..
Det går ud på at vi fik et billede, og der var
* en snegl
* en bil
Og DE 2 ting skal være med..
Men er så dårligr til det med at skrive stil, for aner ikke hvad den skal handle om.. HJÆP
undskyld det blev så langt...
nov 2007
Følger: 48 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 678
men problemet er bare At jeg har sådan en dårlig fantasi..
Men jo den ide kan jge godt bruge.. mange tak
nov 2007
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
nov 2007
mar 2009
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 114 Svar: 1.755
nov 2007
mar 2009
nov 2007
Men jeg hader at skrive stil..
mar 2009
God arbejdslyst ...
nov 2007
Bare så i ved det, jeg er meget dårlige til at skrive stile og sådan noget..
Og mange tak for råd..
Min historie
’’Hejsa som i nok ikke ved er jeg en snegl, og du tænker nok er jeg ikke en almindelig snegl, det er jeg bestemt heller ikke’’
Heller ikke sådan en der bor i haver og spiser folks planter og grønsager, men det har jeg gjort før, og du tænker sikkert som er stort spørgsmålstegn, men her får du hele min historie
Jeg startede mit liv i et æg. Min mor forlod mig og alle mine søskende kort efter.
Jeg kom ud af ægget og startede mit liv som en almindelig snegl, jeg fulgte bare mine instinkter, at besøge mange haver for at æde og overleve.
Efter bare nogle få uger, blev der lige pludselig taget fat i mit lille flotte snegle hus, det var en menneske hånd, jeg prøvede at vride mig om men som i nok ved er vi snegle meget langsomme i vores bævelser.
Han tog fat i mig og satte mig ned i et glas, et gennemsigtig et.
Det var ret skræmmende, bare at sidde der og glo, jeg vidste jo ikke hvad der ville ske.
Nå men han gik med mig i lang tid, det føltes som en evighed, og så, så jeg den.
Den skønneste Volvo 164, den var en flot rød farve, den nyeste model, de fedeste lys, og hele baduljen.
Vi kom nærmere og nærmere bilen, den stod flot og ren, og som jeg håbede dreje drengen sig så han gik ind af ind af den ind kørelse hvor bilen stod.
Jeg sad med store øjne og kigge på den smukke bil.
Han trådte ind i det store flotte og smykket hus.
Han gik nogen skridt, og forsatte ned af en trappe, tændte lyset og stillede mig på bordet.
Jeg kiggede lidt rundt.
Så kom han med en stor glas kasse lignende ting som var gjort klar med jord, blade og græs.
Og satte mig der i.
Fra den dag var jeg hans bedsteven han tog mig med over alt, endda også bilen så je kunne se den indefra, den var meget smukkere indefra.
Creme farvet læderbetræk, varme i sæderne, radio og det hele
Efterhånden som jeg havde hørt ham tale, blev jeg også nysgerrig, jeg ville også lære at tale.
En dag da han sad og fortalte mig om hvordan hans dag i skolen var gået, sagde jeg min første sætning.
Jeg kan stadige huske hvad jeg sagde.
Det var ’’Det var da surt at i har så mange lektier for’’
Kan tydeligt se hans ansigt for mig. Stivne i chok og forskrækkelse.
Det samme med hans forældre da han tog mig med der op i køkkenet,
årh ha det var sjovt, Lasse som han hedder, vi flækkede af grin. Så måtte han fortælle hele historien. Hans forældre tog det meget pænt.
Lasses dag var forandret, efter han fik mig, han kunne ikke undvære at snakke med mig bare en dag, ligesom vi snegle ikke kan undvære vores sneglehuse, som mennesker ikke kan undvære deres bil, til at komme på arbejde, og handle ind fx’’
nov 2007
Hjælp til Stil.. ider