698 visninger
|
Oprettet:
lave julegaver {{forumTopicSubject}}
hjælp mig er løbet tør for idere til hvad mine drenge kan lave til beste og olde forælder. mine drenge er 1½ og 3 nogen idere...
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Trylledej (forskellige figure eller en model af bedstefar;-)
Tegninger
Billeder der er taget af børnene mens de laver julegaver (sjovt at se deres koncentration)
Evt nogle kastanjedyr, det kan din treårige i hvert falde godt finde ud af:-)
det var lige hvad jeg havde:-) God fornøjelse
jul 2009
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 166 Svar: 1.244
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Dækkeservietter med blade, blomster, sand osv på (og lamineret)
Lime sten sammen til figurer og male dem
T-shirts med tegning, billede, håndaftryk osv
Der er 1000 ting dine børn kan lave, også ting der ikke ligner røv og nøgler hvis du bare selv engagerer dig og hjælper.
Børn er nysgerrige af natur, og de vil uden tvivl gå op i det med liv og sjæl; kunsten er så at stoppe kreativiteten inden det går "for vidt" ; )
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 938
De kan lave en fotoramme, hvor du så indsætter nogen gode billeder
Skrumpe-plast eller hvad det hedder, som kan laves til nøgleringe eller lignende
jul 2009
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 166 Svar: 1.244
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
- laminer nogle af ungernes tegninger/billeder og brug dem som dækkeservietter
- anderledes aftryk af hænder og fødder: gå i sandkassen og lav et aftryk og hæld gips i, så får det en rustik overflade som passer i alle hjem
- få dem til at male/aftrykke med stoftryk farve, på et hvidt håndklæde og skriv en lille hilsen fra ungerne (varmebehandles de, kan de klare utrolig mange vask jeg brugte det altid som afskedsgave fra dagplejebørnene når en skulle i børnehave)
-
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 938
Hun sørgede så bare for at vi brugte de samme farver, så der var en sammenhæng mellem dem, så vælg fx 3 farver ud, min valgte rød, sort og hvid mener jeg nok, og så lad dine unger hygge med dem
lave julegaver