{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lave julegaver
  • #1   6. okt 2009 Fingeraftryk (i ler eller med maling)

Trylledej (forskellige figure eller en model af bedstefar;-)

Tegninger

Billeder der er taget af børnene mens de laver julegaver (sjovt at se deres koncentration)

Evt nogle kastanjedyr, det kan din treårige i hvert falde godt finde ud af:-)
    det var lige hvad jeg havde:-) God fornøjelse

• #2   6. okt 2009 finger aftryg og malarier fik de sidste og fori år

• #4   6. okt 2009 Silkemaling
    Dækkeservietter med blade, blomster, sand osv på (og lamineret)
    Lime sten sammen til figurer og male dem
    T-shirts med tegning, billede, håndaftryk osv

Der er 1000 ting dine børn kan lave, også ting der ikke ligner røv og nøgler hvis du bare selv engagerer dig og hjælper.

Børn er nysgerrige af natur, og de vil uden tvivl gå op i det med liv og sjæl; kunsten er så at stoppe kreativiteten inden det går "for vidt" ; )

• #5   6. okt 2009 En kalender, hvor de tegner billederne for hver måned - du kan jo hjælpe dem lidt på vej

De kan lave en fotoramme, hvor du så indsætter nogen gode billeder

Skrumpe-plast eller hvad det hedder, som kan laves til nøgleringe eller lignende

• #7   6. okt 2009 hvor har i mange idere jeg elsker og lave sådan nogen med mine drenge.

• #8   6. okt 2009 - køb nogle ensfarvede dækkeservietter og lav stoftryk/male på dem.

- laminer nogle af ungernes tegninger/billeder og brug dem som dækkeservietter

- anderledes aftryk af hænder og fødder: gå i sandkassen og lav et aftryk og hæld gips i, så får det en rustik overflade som passer i alle hjem

- få dem til at male/aftrykke med stoftryk farve, på et hvidt håndklæde og skriv en lille hilsen fra ungerne (varmebehandles de, kan de klare utrolig mange vask jeg brugte det altid som afskedsgave fra dagplejebørnene når en skulle i børnehave)

-

• #9   6. okt 2009 Nå ja, ang malerier, så lavede min mor en gang tricket med at lade os unger male billeder til stuen i stedet for at købe nogen.

Hun sørgede så bare for at vi brugte de samme farver, så der var en sammenhæng mellem dem, så vælg fx 3 farver ud, min valgte rød, sort og hvid mener jeg nok, og så lad dine unger hygge med dem

Kommentér på:
lave julegaver

Annonce