{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Sikke et vejr! {{forumTopicSubject}}

Lige kommet ind efter en travetur med hundende, sikke da en lækkert vejr, man bliver bare i så godt humør af det.

Prøved også at tage nogen nye billeder af hundende, 24 blev det til, men har lige kiiget dem alle igennem, og der er nok 1 der kan bruges:-/
Det er derfor næsten alle mine billeder er taget inde, for det er det eneste tidspunkt de bare er lidt rolige på, udenfor drøner de jo rundt, og har de snor på, så ser det vildt kunstigt ud.

Men nu ligger de inde på stuegulvet og nyder solen der kigger ind, det er så dejligt med den sol:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke et vejr!
  • #2   14. mar 2006 Ja.. Det har du så sandelig ret i smiley
    Det er simpelthen så godt vejr i dag.. Jeg venter også bare på at jeg får fri, så jeg kan komme hjem til min dejlige vovse og gå en lang tur med ham..

• #3   14. mar 2006 Jeniki - Lyder dejligt med friske bisseunger.. Victor er også en flittig lille hund, men bare på en mindre charmerende måde... Han er nemlig, i protest over at skulle være alene hjemme, begyndt at tage tapetet ned ude i gangen *ARGHH*
    .. Nåh, men det var slet ikke det jeg ville sige... Bare at vi nok skal hjælpe dig med at få taget nogle gode ude billeder næste gang vi leger sammen... smiley

Kommentér på:
Sikke et vejr!

Annonce