{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

JULEGAVEN til den eneste ene! (ham) {{forumTopicSubject}}

Jeg går i julegave tanker - og det er så svært at finde på noget til den perfekte kæreste..

I kender vel alle replikken "Jamen jeg ønsker mig ikke noget skat..." ?

Men han er så vigtig for mig og fylder mit liv med så meget godt - så selvfølgelig skal han have en gave!
Selvom gaver ikke er den eneste måde at vise man elsker på - så er en velvalgt personlig gave, en god måde. En der siger "Jeg har virkelig tænkt over det her"

Men hvad er det så?
Her er et par ledetråde:

Hans store interesse er biler.
Han har snakket om denne tatovering han gerne vil have lavet.
Han drømmer om at komme på ferie.

Ja altså - jeg har overvejet at give ham et gavekort til den tatovering han gerne vil have...
Ferien har jeg ikke råd til at give ham - desværre. Jeg ville så gerne! Har overvejet rejsegavekort til et eller andet selskab (hvis man kan) og så må vi tage en rejse når vi kan komme til det næste år.

Sidst jeg gav ham gave var årsdags gave - En forsølvet kreditkortholder med initialer og en nøglering med indgraveret billede af hans elskede bil og initialer. Det var personligt - og nu er den idé brugt...

Jeg har max 1000kr til det.

Jeg har også overvejet at lave en deal med ham.. Ingen julegave - pengene i en rejsekasse og så giver vi hinanden den rejse når råd er.

Hvad siger I - kom med nogle idéer inden jeg går helt i spåner... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JULEGAVEN til den eneste ene! (ham)
  • #1   1. okt 2009 Jeg ville nok vælge det sidste alternativ, men blot med en lille gave juleaften, så man stadig føler det er jul smiley

På den måde er det noget I begge helt vildt gerne vil, og kan gå at se frem til smiley

• #2   1. okt 2009 Henriette: Ja det hælder jeg også til - men hvad skal den lille gave så være??? hehe

• #3   1. okt 2009 Heidi.. Uhh den er jo svær.. kender godt det der med at de aldrig ønsker sig noget (Har selv sådan en type *G*)

Altså jeg ville jo personligt finde på et eller andet han slet ikke forventer. Noget så personligt som det overhovedet kan blive. Der er jo et par måneder endnu, så er bare med at komme igang med at se om du kan snuse dig frem til om han har noget han bare MÅ eje, men som han ikke lige tænker så meget over smiley

• #4   1. okt 2009 Hmmm- nu ved jeg ikke, hvor "stor" rejsen skal være. Men for ca. 1000 kr., kan det faktisk godt lade sig gøre at få fly + 2 overnatninger i fx. Prag?

Alternativt kan du "bare" bestille flybilletter til en gang i foråret, og give ham dem i julegave - og så har I nogle måneder til at spare op til hotellet?

• #5   1. okt 2009 en lille model af hans bil? sødt, sjovt og ikke ret dyrt smiley

• #6   1. okt 2009 og måske en oppustelig badering til ferien smiley

• #7   1. okt 2009 du kan jo gå i kvickly og se på de gave æsker de har... der er nemlig overnatninger i dk og udlandet til ikk så mange penge...
    i kunne jo tage en lille weekend her i dk bare nyde hinanden=)
    jeg gav min eks en weekend i sommerhus med mig, det tror jeg han var super glad for...

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #8   1. okt 2009 Hvad med billetter til et bil-show/motorløb eller noget i den dur? Jeg ved ikke selv så meget om biler, men der findes da forskellige slags løb og udstillinger. Jeg har dog ingen anelse om, hvad det ville koste.

Vi sprang også julegaverne over sidste år, da vi skulle ud at rejse allerede d. 28. dec. - istedet gav vi så hinanden adventspakker, så der alligevel var lidt gaver over det smiley Det har vi faktisk gjort et par gange - det med at springe gaverne over (både jule- og fødslesdaggaver) og så i stedet brugt pengene som et tilskud til en større fællesting (rejse, bryllup osv.), og jeg synes, det er en god måde at gøre det på.

• #9   1. okt 2009 Jeg har kontaktet mytravel og der er kommet et nyt kort... (alle alarmklokker ringer - men jeg undersøger sagen alligevel)

Man kan købe rejser med et mytravel kort (man skal selvfølgelig ansøge) - betalingen deles i 10 lige store bider og det er rentefrit.
    Det fungere som et mastercard og kan derfor bruges i butikker - men gør man det - SÅ koster det!
    Bruger man det KUN til rejser hos mytravel så er det altså rentefrit - ellers ikke. Der gives ikke renteafkast af evt. positiv saldo - men man indebetaler så bare ik mere end man skal.
    I det første år betaler man ingenting - men efter det skal der betales 120kr årligt for at have kortet. (så kan man opsige det tænker jeg)

Lyder det pisse farligt? Eller?

• #10   1. okt 2009 uhh det lyder ikke som noget jeg ville anbefale....

• #11   1. okt 2009 MissClotte: Nej mine alarmklokker ringer også en del
    Men det var, de lige forslog... sagde bare jeg ville tænke over det.

• #12   1. okt 2009 Uhh man skal sgu passe på med de kort der.
    Kan godt være det er rentefrit osv, men bare tanken hvad man pludselig står med af gæld..

Det synes jeg er nok til at jeg ville fravælge.

• #13   1. okt 2009 Tjahh hvis han har en Xbox 360, så udkommer bilspillet over alle bilspil d. 23 oktober smiley og så er der måske penge til et rat og pedaller fra microsoft som passer til xbox'en :))

Hi hi hi et lille forslag nu han er tosset med biler, og hvis han samtidig spiller så tror jeg han ville blive super glad for den gave smiley smiley

• #14   1. okt 2009 jesper: han spiller desværre ikke Xbox - eller generelt meget computer.
    ellers var idéen god!

Line: Jeg kiggede efter sådan noget rally noget til ham - men det koster 2500kr... uha hehe

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #15   1. okt 2009 Jeg ville holde mig langt væk fra det der MyTravel card - uden at vide mere end du her har skrevet. Også af den grund at rejseselskaberne har haft trange kår på det seneste og flere er gået konkurs... Det ville da ikke være sjovt at stå med et kort til et sted, der pludselig ikke eksisterer mere...

Nu ved jeg som sagt ikke selv så meget om biler, men jeg fandt lige det her: http://www.dtc-net.dk/?id=18893 -der er også en prisoversigt et sted på siden, og det er da relativt billigt (mellem 100-300 kr)... Nu fik jeg selvfølgelig ikke lige set, hvor i landet du bor, men ellers kunne det måske kombineres med en enkelt overnatning, så I kunne lave en tur ud af det (hvis du altså kan overleve at se motorløb?) smiley

• #16   1. okt 2009 Line: Jeg ville hellere give ham noget han selv kan "prøve" hvis du forstår hehe

Jeg kiggede også på det her
    (link fjernet)

Der er der lidt at vælge mellem.

• #17   1. okt 2009 I øvrigt - Kortet er skrottet! Kigge lige ansøgnings skema - næææææææ tak du

Kommentér på:
JULEGAVEN til den eneste ene! (ham)

Annonce