{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Klog, klogere, endnu klogere og glad {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hvalp i Finland, og heldigvis kan ejeren og jeg kommunikere på svensk. Fik en SMS i går om at jeg skulle gå ind på en finsk hjemmeside og se 2 ting.

Ih hvor jeg kæmpede for jeg forstod jo ikke en bjælde, men brugte så Google translator til at oversætte enkelte ord fra finsk til dansk.

Ville så lige vise siden til en kollega i morges. Jamen Gitte, den kan du da også få oversat via Google, og vupti viste han mig hvordan man gør, og så kunne jeg jo lige pludselig læse det hele.

For pokker, en helt ny verden har åbnet sig, og det vil blive brugt flittigt fremover. Men er jeg den eneste der har levet i total uvidenhed eller været dummere end loven tillader det. Kom frit frem og fortæl mig om I kender denne hjemmeside oversætter smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klog, klogere, endnu klogere og glad
  • #1   29. sep 2009 jeg kender det godt... når man søger på goggle så kommer jo det lige vedsidenaf om man vil oversætte , så trykker man der istedetfor...

• #2   29. sep 2009 Jep!
    Et par andre tricks fra google:

Hvis du vil søge på noget, hvor der bare dukker en masse junk op i stedet så kan du bruge "-" F.eks. hvis du gerne vil vide noget om staten Montana, og søger på Montana, og der så kommer en masse op med Hannah Montana, kan du søge på "montana -hannah"

Eller du kan søge i bøger ved at søge i Google Books. Her kan du søge på et ord og så se hvilke bøger der omhandler det ord (og mange af dem kan du læse online. Genialt for den studerende)

Eller søge i videnskablige udgivelser ved hjælp af Google Scholar. Så kan man læse i videnskablige skrifter omkring det emne du søger i.

Google docs er et online skriveprogram, hvor du kan dele dine dokumter med dine kontakter fra g-mail.

Og så er der funktioner hvor du kan omsætte alle måleenheder til andre måleenheder (f.eks. lb til kg)

• #3   29. sep 2009 hvor kan man det henne ?

Kommentér på:
Klog, klogere, endnu klogere og glad

Annonce