Can-Rick & Dick Hoyt -(Hjertegribende) Can-Rick & Dick Hoyt -(Hjertegribende)
Hjertegribende!.... Tårerne triller ned af kinderne. - Se filmen, jeg tror den vil røre dit hjerte.. og sætte nogle tanker igang Smile
Denne video synes enkel, indtil den ses.
En dag en søn fortæller hans far: - "Far, har du lyst til at løbe en maraton med mig?" - Og faderen sagde ja. De er alle løbe deres første maraton. En anden gang, sønnen spørger: - "Far, vil du stadig kører en maraton med mig?" - ...Og faderen sagde: "Ja, min søn ' En dag, sønnen spørger sin far: - "Far, har du lyst til at køre Ironman med mig?" Den Ironman Triathlon er det sværeste er: (4km svømme, cykel til 180 km og 42 km løb) Og far sagde 'ja' Historien synes enkel. " Indtil, hvad der vises på den video ... Der er kun ét ord til at sige: RESPEKT At formidle så bredt som muligt omkring dig.
One of the most touching videos youll ever see showing the love that a father has for his son. Dick Hoyt is a father in Massachusetts who competes in marathons, triathlons, and other athletic endeavors with his son Rick who was disabled at birth. Together they are a team and have been an inspiration for thousands of people.
Der er rigtig mange video på siden, med denne fantastiske far og hans søn.
http://www.youtube.com/watch?v=GRHxHapwirw
<b>Respekt!</b>
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.800
maj 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 9 Emner: 166 Svar: 1.244
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 593 Svar: 1.246
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.330
jun 2005
Følger: 60 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 211 Svar: 2.109
Stor respekt... helt sikkert - Sikken en far!
Can-Rick & Dick Hoyt -(Hjertegribende)