{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

FUCK hvor er jeg sur men også stolt {{forumTopicSubject}}

Godmorgen alle

sikke en nat....
jeg vil lige starte med at sige at normalt gø'er vores hunde ikke om natten og for ikke så lang tid siden holdte vores nabos knægt fest og det var MEGET højlydt de holde os vogn til kl 3.30 (og det var en alm torsdag) og man kunne høre de unge mennesker smadre en rude og råbe og skrige ude på vejen og der kom ikke et kvæk fra hundene

NÅ MEN...
så i nat kl 1.50 begyndte hundene og gø min kærste tysset på dem men de blev ved og så stod han op og meget hurtigt kunne han høre nogle ude i indkørslen og lige pludselig kunne han også se en skikkelse (jeg var i soveværelset og lyttet) han fløj ud og så kunne jeg høre ham sige "hvad har du gang i??" jeg kunne ikke høre svaret men han sagde vidre "jamen jeg kunne da se du havde gang i noget..." jeg fløj op og stod i gangen hvis der skulle ske noget så kunne jeg høre om jeg skulle ringe efter politiet men så kunne jeg høre den anden person jeg kendte stemmen så blev jeg noget mere rolig... der gik noget tid hvor de stod og snakket og så kom min kærste ind igen det er så en vi kender fra da vi var meget yngere (og der var han ingen englebarn skal lige siges) og han er så flyttet til byen for noget tid siden og vi er så begyndt at snakke lidt med ham igen han har fået dame på og en lille datter(så vi regnet med han havde taget sig sammen)...
min kærste fortalte så at da han var begyndt at tænde lys kunne han se en skikkelse gå rimelighurtigt forbi og da han var kommet ud var han sprunget ind i bilen og var begyndt og køre væk og det var først da min kærste sagde "hvad har du gang i??" at han kørte ind igen og han kunne ikke rigitg svare på hans spørgsmål (han havde også fået godt og drikke) så vi tror desværre han havde været igang med at skulle finde et eller andet han kunne få penge for... *GRRR* så fuck er jeg sur på ham nu... og da vi kom i seng igen kunne vi jo selvfølgelig ikke sove igen... så vi faldte først i søvn ved 4.30 tiden og skulle op igen kl 6.30 fordi vi skal til og ligge gulv ude i forgangen og der kom en af vores andre kammerater og hjælper (ja de er igang lige nu*SS*)

men jeg må sige at jeg er stolt over hundene ikke gøer når naboen holder fest men når der er nogle i indkørslen så får den ikke for lidt.... smiley

ja jeg skulle bare lige ud med det, og tak fordi i lyttet...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FUCK hvor er jeg sur men også stolt
Kommentér på:
FUCK hvor er jeg sur men også stolt

Annonce