{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Når man bliver angrebet... {{forumTopicSubject}}

Af en kampkat så ved man at man skal lære sin hund at ikke alle katte synes han er lige sød.

Mine forældres lille perser (hun vejer kun 1,8 kg ca) hun fik så stort et chok over min poms kom hoppende op til hende at jeg lige fik 3 kløer fra næsen og ned til munden. Av!

Er jeg den eneste der er blevet angrebet af en kampmis? *G*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man bliver angrebet...
  • #1   22. sep 2009 AV sgu! Min vågner kun op(halvt) og hvæser vildt i søvne - dét ser sjovt ud! Og her i huset er det katten de bestemmer.

• #2   22. sep 2009 Kattene er også overlegne ved min mor, men han kan bare ikke lade være med enten at drille dem fordi han ikke forstår det en kat som ikke leger som en hund eller os vil han bare slikke på dem. Det gider de heller ikke.

Min svigermor hun har undulater, dem hyler han hvis han ikke må snakke med. Og når man så sætter fuglen ned til ham så bider fuglen ham i næsen og han slikker dem over det hele.

Det samme med min venindes kanin, den var våd af savl sidst vi besøgte hende.

Hvad er det med den hund, er det normalt at hunde er så vilde med andre dyr eller er han bare jaloux?

• #3   22. sep 2009 Min gamle kat havde et ritual, hvor den jagtede min nabos golden retiever i cirkler i vores have. Hun ville slå ihjel, men hunden synes bare at det var en fantastisk leg - legen sluttede da hunden gik ind til sig selv. Vores egen golden holdte sig væk, han vidste godt hvad hun var for én

(der hvor vi boede var der vilde hunde - de åd min nabos kat, derfor var det en fordel at vores ikke så dem som venner)

• #4   22. sep 2009 Hahaha den kat kan man vist godt sige havde storhedsvandvid smiley

Kommentér på:
Når man bliver angrebet...

Annonce