{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Har stadig ikke fattet en pind! {{forumTopicSubject}}

Øv smiley idag er det 3 uger og 3 dage siden jeg mistede min dreng, hver eneste gang jeg logger ind her begynder jeg at tude pga hans profil, jeg mangler ham så meget!

Han var bare så speciel og noget helt for sig selv, alle faldt for ham og han kunne ikke gøre en flue fortræd, og han fulgte mig i tykt og tyndt hvorfor var det lige min dreng der skulle væk?
Hvis vi var på besøg ved mine forældre og jeg skulle ordne noget hvor han skulle blive der (han elskede ellers at komme på besøg deroppe og kendte vejen udenad) begyndte han at pive og lå henne foran døren til mit gamle værelse til jeg kom tilbage..a
Det er bare så svært at sige farvel, han ligger nu og sover i min fars baghave sammen med vores barndoms hunde og hver eneste gang jeg har haft chancen og været i nærheden har jeg været nede og snakke med ham og fortælle ham hvor meget jeg elsker ham, jeg ved jeg lyder mærkelig, men det giver mig lidt mere ro.

undskyld dette indlæg og hvis det har en forkert placering, jeg har bare brug for at komme af med det, han var min bedste ven og vi fulgtes altid ad!
Jeg har stadig hans skåle stående, dem kan jeg ikke sætte væk, resten af hans ting har han med sig, her er bare så tomt..

Igen, undskyld mit udbrud, jeg håber i kan bære over mig og har forståelse for min sorg, jeg ville gøre alt for min dreng, men jeg ville ikke se ham lide smiley

Iben


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har stadig ikke fattet en pind!
Kommentér på:
Har stadig ikke fattet en pind!

Annonce