721 visninger
|
Oprettet:
Dagens Joke {{forumTopicSubject}}
En mand ringede til Falck og sagde at hans svigermor var faldet ned af trappen.
Da de ankom lå hun stadig på gulvet.
"hvorfor har du ikke hjulpet hende" spurgte den ene redder ??
"Jamen det ville jeg også" sagde manden, "men kender i dét at når man rigtigt griner, så har man ingen kræfter" ...........
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 956
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.391
Så da den ene af svigersønnerne kom på besøg en dag foreslår hun at de går en tur.
Da de går fordi byens gadekær lader hun sig med vilje falde i vandet og råber om hjælp.
Svigersønnen hjalp hende straks op.
Da svigersønnen dagen efter er hjemme igen ser han noget overrasket en Mercedes i sin garage. Under vinduesviskeren var der en lille seddel hvor der stod: 'Her er en gave som tegn på min taknemmelighed for at du reddede mig. Hilsen Svigermor".
Efter en uge kommer hendes anden svigersøn på besøg, og handlingen gentager sig: De går tur, hun lader sig falde i, svigersønnen redder hende og får en Ferrari i taknemmeligheds-gave.
Efter endnu en uge kommer hendes tredje svigersøn på besøg og det samme sker igen: De går tur og hun lader sig falde i gadekæret.
Men svigersønnen mumler blot: "På tide den heks dør", og går hjem.
Dagen efter finder han en spritny BMW i sin garage. Under vinduesviskeren sad der en lille seddel med teksten: "Mange tak for det du har gjort. Hilsen SVIGERFAR"
okt 2007
okt 2007
- Din mor er begyndt at ligne min pitbull.
- Schhh. Tænker du ikke på, at du sårer andres følelser?
- Pyt med det. Min pitbull leger ude i baghaven og kan alligevel ikke høre os ...
okt 2007
De vil ikke have hunden derinde mens de er væk, så konen går ud til deres ventende taxa, mens manden går ind efter den.
Ude i vognen vil konen ikke afsløre at huset kommer til at stå tomt mens de er væk, så hun siger: "Min mand er lige inde og sige farvel til min mor."
Et øjeblik efter kommer manden ud og sætter sig ind i taxaen med ordene: "Unskyld det tog lidt tid. Tæven havde gemt sig oppe under sengen, så jeg måtte jage hende ud derfra med en bøjle. Så måtte jeg rulle hende ind i
tæppet, så hun ikke kradsede og bed mig mens jeg smed hende ned af trappen og ud i baghaven. Jeg siger dig: Hun har bare ikke at skide i salatbeddet igen! Så bliver jeg stiktosset!"
Stilheden på taxaturen var larmende.
okt 2007
En mand skal lige til at slå en flue ihjel, da den siger at den er en trylleflue og at han får 3 ønsker.
Han skal bare vide at uanset hvad han ønsker så får hans svigermor 10 gange det samme.
Ok siger manden på trods af at han er godt træt af sin svigermor.
- Som mit første ønsker vil jeg have 10 mil. kroner. (svigermor får 100 mil.. kr.)
- Som mit andet ønsker vil jeg have en lækker Porsche (svigermor får 10 Porscher)
- Som mit sidste ønske vil jeg have en lille bitte hjerneblødning..
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
aug 2007
Mareridt):
Hos lægen:
- Det er forfærdeligt med mit mareridt.
Jeg ser min svigermor komme trækkende med et forfærdeligt uhyre.
Et rædselsfuldt syn; blodskudte øjne, fråde om munden og lange klør!
- Ja, det lyder ikke rart.
- Nej, så skulle du se uhyret!
okt 2007
aug 2007
Men nu tror jeg snart min dyne begynder at råbe efter mig.....
-----------------
- Far, hvad hed Adams svigermor egentlig?
- Han havde slet ingen svigermor, min dreng, husk på, han boede jo i
paradis.
----------------------------
Undskyld jeg kommer for sent, sagde en fortravlet ansat til sin chef.
- Min svigermor bor hos os for tiden, og her til morgen gled hun ude på badeværelset og faldt bevidstløs hen over håndvasken!
- Du store, udbrød chefen. Hvad gjorde du så?
- Ja! Først anede jeg ikke mine levende råd. Men så fandt jeg på at barbere mig ved badekarret i stedet.
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Dagens Joke