{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger job
  • #1   21. sep 2009 Hvordan skulle vi kunne hjælpe ?

Vi kan komme med nogle steder du kan søge, men ellers tror jeg da ikke.

• #2   21. sep 2009 Det er nemmere at skaffe job, når man spørger nogen, som kender nogen, som kender nogen.
    Jeg har forsøgt mig på nettet i snart et år, så hvorfor ikke prøve alternativer

• #3   21. sep 2009 vil nok gøre det nemmere hvis du skriver hvor i landet, din alder og erfaring / uddannelse, hvilken type job osv.....

• #4   21. sep 2009 SOA B - Ja, men så er det jo gerne hvis det er en person man kan sætte ansigt på smiley
    Jeg ville i hvert fald ikke anbefale en jeg har mødt på nettet smiley

Men har du været ude med en masse uopfordrede ansøgninger, og sendt i flere omgange ?

• #5   21. sep 2009 Jeg bor i Næstved, men kører gerne lidt for det. Jeg er 21 år, blev HHx student 08, jeg har været i BonBon-land i 8 år, 4 af dem som formand i restaurant. Jeg har været i bowlingcenter og Sport Master. Pt er jeg tilkaldevikar i en børnehave.
    Jeg søger mere eller mindre de fleste typer jobs, men hvis det er butik, skal det helst være i nærheden.

• #6   21. sep 2009 Camilla: Det kan du have ret I, jeg kan sagtens sætte billede ind af mig? Lige meget hvad, bliver jeg nødt til at gå til alternativer, om nogen kan lide det eller ej, jeg har søgt siden oktober 08, er i 8 vikarbureauer. Jeg har sendt og været ude med uopfordret som aldrig før. Jeg tæller ikke mere, men over 200 er jeg ihvertfald.

• #7   21. sep 2009 Hvad blev der af den anden tråd?

Postdanmark søger næsten altid folk
    ellers:
    vikarbureauer
    jobindex.dk
    supermarkeder

• #8   21. sep 2009 Søster: Den ville pludselig ikke ligge de indlæg ind jeg skrev.
    JobIndex er jeg på hver dag. Er hos 8 vikarbureauer. Post DK har jeg en jobagent hos. Men tak smiley

• #9   21. sep 2009 Jeg arbejder i en SFO, hvor vi stort set altid mangler vikarer og ofte ender det med,at vi ansætter vores vikarer i medhjælperstillinger, hvis de har mulighed for et fast arbejde. Det er godt nok i virum, som er lidt langt væk fra dig, men det kunne jo være, at SFOerne i Næstved havde det på samme måde smiley

• #10   21. sep 2009 Jens & Marianne K - Mange tak for dit indlæg.. Da jeg søgte i den børnehave som jeg er tilkaldevikar i nu, håbede jeg faktisk på at, efter et par måneder, de ville fastansætte mig, men det er stadig ikke sket, de ikke har haft brug for det desværre. Jeg har siden jeg blev ansat i januar, søgt forskellige pædagogmedhjælper-stillinger, for om ikke andet at få flere timer, men uden held desværre. Men jeg giver ikke op, og søger faktisk stadig hver gang der er stilling som pædagogmedhjælper. Håber snart på gevinst, kunne da være rigtig dejligt.
    Men tak for ideén smiley

• #11   22. sep 2009 SOA B
    Nu ved jeg jo ikke, hvor meget vikararbejde du har der, hvor du er nu, men det er jo tilladt at være tilknyttet flere steder samtidigt og dermed øge chancerne for, at ét af dem, skulle få brug for en fast medhjælper. Vi har da ihvertfald forståelse for, at vores vikarer sjældent kan leve af det løse arbejde vi kan tilbyde dem, så vi risikerer at have brug for dem en dag, hvor de så er på arbejde et andet sted.
    Held og lykke med det.

• #12   22. sep 2009 Jens & Marianne - Arbejder du selv i SFO, som pædagog?
    Jeg har godt tænkt tanken, at jeg kunne være tilknyttet som tilkaldevikar flere steder, men jeg har bare haft tanken efterfølgende, at man jo egentlig er "tilkaldevikar" i børnehaven, for at kunne være til rådighed, når de endelig har brug for mig.
    Kan man virkelig godt tillade sig, at spille på flere heste, hvad det angår? Tænker bare at lederen i den pågældende børnehave ikke kan bruge en, hvis man tilfældigvis er blevet kaldt andet steds 3-4 gange i træk?

• #13   23. sep 2009 SOA B

Ja, jeg er pædagog i en SFO. Det er meget forskelligt, hvor meget vores vikarer kan, da en del af dem også læser og det derfor afhænger af deres skema. Jeg synes sagtens, man kan tillade sig at være flere steder. Så længe, de ikke kan garantere dig noget, kan de jo ikke forvente, at du kan leve af det, de kan tilbyde. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor stor børnehaven er og om i er flere vikarer, men hvis lederen ellers er rimelig fornuftig, ville jeg da lægge kortene på bordet og sige, at du har brug for muligheden for, at kunne tjene lidt mere.

Selvfølgelig vil det være vildt uheldigt, hvis de samme ringer 4 gange i træk og du ikke kan, men da jeg ikke går ud fra, du får rådighedstillæg, kan de jo altså ikke forvente, at du altid står til rådighed.

For mange år siden, da jeg selv var vikar, gjorde jeg det samme i en periode, hvor der ikke var så meget på mit første sted. Jeg talte også med lederen om det og det var helt i orden.

/Marianne

• #14   24. sep 2009 Hej Marianne

Det er en børnehave på 74 børn og 15 voksene, men kun mig som vikar.
    Er lidt bange for at de måske fyrer mig, hvis ikke jeg kan hjælpe dem når de har brug for det, når nu jeg er ene mand i jobbet.
    Men som du siger, så handler det vel bare om at tage en snak med lederen om situationen, for siden uge 34 har jeg kun været der max 5 gange og det kan jeg jo ikke leve på. Så mon ikke hun vil kunne forstå smiley

Om de så vælger at vrage mig frem for en anden, eller blot ansætte endnu en vikar - det ved jeg så ikke smiley

Tak for dine gode råd - jeg vil hoppe ud i det og se hvad der vil ske smiley

Kommentér på:
Søger job

Annonce