Første træning WEEE! {{forumTopicSubject}}
Så har Sasha været til sin første træning idag! Vi er lige begyndt til hvalpetræning hos DCH i Skive! Og hvor er jeg bare en rævestolt hundemor lige nu!
Sasha gjorde mig SÅ stolt idag, at stå igen kl 7.45, på en SØNDAG, er det hele værd! Hun var så dygtig, hun klarede sig så godt, hun kunne bare det gylle der! Næsten! :O)
Vi var lidt spændte på at se hvordan hun ville reagere på så mange hunde, men mors lille pige snuste bare rundt, og var dygtig til bare at sætte sig! Weee er så stolt! ´Tja eneste negative ting var da en schæfer hvalp nær havde bidt hovedet af Sasha! Den var ret vild, og ejerne havde vist også lidt svært ved at holde styr på den! Men de var alle søde!
Bagefter gik vi en 1½ time lang tur i skoven, mødte ikke et eneste menneske, så il gengæld et rådyr hoppe over stien - så smukt - og Sasha løb med logrende hale!
Jeg er bare så glad og stolt over min lille prinsesse - en helt anden historie end hendes lortespisning igår! *GGG*
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
Vi startede til begynder træning i DCH Hobro Men det var dælme koldt! Og mange dejlige hunde
Held og lykke fremover med træningen
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 24 Svar: 638
feb 2006
Jeg kommer oprindelig fra Skive/ og egnen
jan 2006
Det her var egentlig den anden gang der var træning, men første gang var jeg i Århus! OG ja, alle hundende skulle bare hilse på hinanden! Jeg vare bare bemkymret for den schæfer, var nervøs for at den bed hovedet af Sasha! Den havde sgi tænder frem og det hele!
feb 2006
Jamen jeg har boet i Sdr. Resen, Mønsted og Daugbjerg og 4 år i selveste Skive (tæt ved gågaden). Så fra jeg blev født til år 2001, hørte jeg til Skive egnen (og Viborg da jeg boede i Daugbjerg, gik på handelsskole deroppe)
jan 2006
Jeg flyttede hertil i 2004! Tog mit sidste år på handelsskolen i Skive, men har boet med kæresten i Rødding!
feb 2006
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 29 Emner: 123 Svar: 5.525
jan 2006
Pia: Det gjorde jeg også! Ellere rettere sagt den 28 maj!
Første træning WEEE!