1.317 visninger
|
Oprettet:
hvalp pludselig halt på forben {{forumTopicSubject}}
Min hvalp har lige rend og leget med sig selv i haven, mens jeg laver pandekager og kommer pludselig halt ind.
Det er på højre forben.. Først kunne hun slet ikk støtte på det, nu halter hun kun i "trav" og engang imellem slet ikke... Kan hun have vredet om eller sådan ?
Hun ryger selvfølgelig til dyrlægen imorgen hvis det ikke forsvinder hel, men underligt er det da... Hun peb og kom bare haltende ind...
Har tjekket om der sidder noget i poten, hvilket der ikke gjorde, og hun er lige varm på begge forben..
Hun render også og leger løs nu..
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Dog ville jeg forsøge at holde hende i ro i tilfældet af at hun er 'vrikket' om eller andet
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 2.100
Senere på dagen begyndte han at halte på højre forben, og til sidst ville han ikke støtte på det overhovedet. Bare han strakte sig peb han af smerte.
Han røg selvfølgelig til dyrlægen hvor de tog røntgen af benet, og det viste sig at han havde forstrukket et ledbånd i tåen. Han fik nogle smertestillende, og han skulle holdes nogenlunde i ro i nogle dage...
For ik så lang tid siden begyndte han igen at halte og ikke vilel støtte... Han fik en smertestillende fra dyrlægen og mere skulle der ikke til.. Så var alt i orden igen...
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 242
Ellers kan det måske være noget glas den har fået op.. Selvom man ikke kan se det..
Håber det var 'svar' nok God bedring
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 45 Svar: 202
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 270
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 45 Svar: 202
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 41 Svar: 270
hvalp pludselig halt på forben