869 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Jeg gider ikke.. Jeg gider ikke..

.. men jeg bør..

Jeg har ikke noget rent service og mit køkken lugter! Hvis jeg havde en dør derudtil, ville jeg lukke den, og lade som om lokalet ikke eksisterer..

Og min gang er et stort kaos!.. Hunden har haft for meget plads de seneste par dage, og hun har lavet overordentlig ballade.. Drukket næsten en hel flaske kaffesirup, spist nogle forlængerledninger, en sko, et halsbånd (damen kan tilsyneladende IKKE lide bling-bling) samt en bamse.. *suk* hvor skal der bare gøres rent..

Jeg kunne godt bruge en opvaskemaskine igen.. Det er altså nederen ikke at have sådan en længere!..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg gider ikke..
  • #1   15. sep 2009 Og jeg gider ikke pudse mine vinduer selvom de nu i en måned har tængt frygteligt... Min første fridag i evigheder, så jeg gider ikke gøre rent! Hellere spilde tiden på ingenting når nu hundene alligevl sover..

• #2   15. sep 2009 nemlig!

• #3   15. sep 2009 Jeg gider ikke. have ferie og så bliver min søn syg! Jeg burde være i sommerhus lige nu og nyde det hele, istedet sidder jeg fast i min sofa med en feberramt knægt. smiley

Til gengæld får vi så styr på en masse pratisk til vores bryllup næste år, bla så som at bestille kirken, måle haven osv osv. Haha

• #4   15. sep 2009 Kender godt det med at mangle en opvaskemaskine :o(
    Vi er næsten lige flyttet og kan ikke sætte vores til her fordi den er lidt speciel.
    Så her bliver er også vasket op i hånden.
    Men jeg tager opvasken lige inden jeg går i seng. Så er det egentlig ikke sååå slemt.
    "må" slet ikke gå i seng før den er taget og hvis jeg "glemmer" det, så får jeg ikke lukket et øje hele natten og ligger og skammer mig over ikke at ha taget den *GG*

• #5   15. sep 2009 Hehe skal igang med at pudse vinduer også.. MEN kan bare ikk komme igang... MÅ hellere meeen hehe..

Nogen der gider give mig et los i r**** så jeg kan komme igang

• #6   15. sep 2009 og jeg gider ikk sidde på jobbet når vejret er så godt at der kunne luges lidt i haven, eller pudses vinduer smiley så glæder mig overordentlig ti lat få fri.. smiley

• #7   15. sep 2009 Hvis nogen vil pudse vinduer, samle nullermænd, fjerne spindelvæv eller luge ukrudt, er de mere end velkomne, så laver jeg kaffe og kage imens *ss*

• #8   15. sep 2009 jeg skal i skole kl i skulle have haft time kl 11 kom der op timerne var aflyst... hurra for hf min dag er bare gået i stå nu øv øv

• #9   15. sep 2009 Tanja jeg kommer, så passer du Janick imens.

• #10   15. sep 2009 Helt ok, et feberbarn skal man vel nok kunne klare... bare det ikke er en syg mand *ss*

• #11   15. sep 2009 Tanja, det lyder hyggeligt.. jeg spsier lgie min madpakke så kommer jeg smiley

• #12   15. sep 2009 Jeg har et køkken du gerne må give en omgang også smiley

• #13   15. sep 2009 Grrrr nu gider jeg ikke min hund!! Hvem overtager den helt gratis?! Hun har fået en rigtig dum og grim vane med at æde mine smukke blomster på terrassen. Lortehund!! Så nu er mine smukke lyserøde flittigliser spist godt ned af hende, men sjovt nok kun blomsterne! Nu hoster hun som en gal, så kan hun vel lære at holde tænderne fra dem?!

Nu spørg jeg så, er de farlige for hende? Jeg er jo ikke uden følelser og omsorg for min hund, men bliver sgu gal når hun æder min blomster. :((

• #14   15. sep 2009 Tjaeee jeg fik nyt køkken sidste sommer , den er bare nemt at holde ren. Meeeen tror I så ikke at vi har fået en mus ind (måske katten som har haft den med ind) hmmm , og den måtte jeg jagt ude i køkkenet , mens jeg havde to kollegaer til kaffe , med deres dagpleje børn. adddr... Nå men jeg fik den fanget i en glas krukke og sat den ud på marken , dagpleje børnene syntes godt nok den var sød , hmmm det var den egentlig osse , MEN FANDEME IKKE I MIT HUS.... ups!!! *SS* Så nu har jeg vasket borde af i køkkenet og sprittet det hele af...
    Sååå du må altså bare op på hesten og igang. (ingen gør det for dig ) )-;

• #15   15. sep 2009 uhh jeg har ikke styr på giftige/ikke giftige planter, desværre, og kan ikke finde det link jeg engang gemte

• #16   15. sep 2009 Jeg ved desværre heller ikke noget om giftige planter...

Men observer hende? Hun hoster vel bare fordi hun har fået noget galt i halsen..? hvis du har taget hende i gerningen, har hun måske skyndt sig en anelse med at sluge det sidste?

• #17   15. sep 2009 Hun er stoppet med at hoste og hakke, så jeg tror hun har fået en blomst galt i halsen. Mine ellers så store flotte lyserøde planter, er nu blomterbare, nøgne. smiley Jeg er skuffet over Money, hun ved selv hvor smuk lyserød klær hende, de har ligget og klædt hinanden mange timer i sommers i solens lys..

• #18   15. sep 2009 Rotterne,
    det manglede da også bare smiley

hehe.. Fantastisk!.. Det var nok fordi jeg bestak med en kage..

• #19   15. sep 2009 Jeg gidere bare heller ikke være syg... Nu er vejret så flot og så ligger jeg her med ondt i halsen og snot i hele kraniet..... Øv

Kommentér på:
Jeg gider ikke..

Annonce