{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Efterlysning 6300 Tørsbøl {{forumTopicSubject}}

Dette er pågældende hund http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30737

Dette er skrevet af personen den er stukket af fra -

Har i dag været så uheldig at min plejehund basse er stukket af gennem hegnet.
Han er meldt savnet ved politiet.
Han er hvid og har et brunt øje.
Han stak af fra Tørsbøl ca. kl. 14 og er indtil nu kun blevet set en gang i udkanten af tørsbøl ca. 14:30 med retning mod lundtoft.
Så er der nogen der ser ham ring venligst enten på 26365386 eller 28797055.

Han har nu været væk siden fredag ved klokken 14

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning 6300 Tørsbøl
  • #1   13. sep 2009 Håber jeg virkelig også - min veninde er ude at lede efter ham nu ! Tror desværre bare ikke det lykkedes !

• #3   13. sep 2009 desværre lykkes det ik at finde min hund i dag.. smiley men håber stadig at det ik er ham der er blevet kørt ned.. Selvom min bange anelse siger det nok er.. men håber på det bedste da det er det eneste der holder mig oppe lige nu. smiley

• #4   14. sep 2009 maria: ja han er chippet.. men politiet kender ikke noget til nogen hund der er kørt ned så desværre må vi have tålmodighed og vente til imorgen hvor vi kan ringe rundt til dyrlægerne i området..

Søs - jeg kommer gerne ned igen og hjælper med at lede efter ham hvis du får brug for det

• #5   14. sep 2009 Det er ikke basse der er blevet kørt ned... han render stadig rundt der ude et sted..
    ingen dyrlæger i området har fået ham ind , heller ikke internater eller politi ved noget

måske han er i en af de mange marker og kan ikke finde vejen ud igen

• #7   22. sep 2009 er han fundet?

• #8   11. okt 2009 hej allesammen basse er desværre stadig ik fundet og er nu væk på 4 uge.. Han er blevet efterlyst i radio mojn og jyske vestkysten desværre gav det ik rigtig noget andet end to henvendelser (hvilket oz er bedre end ingenting.) Syntes det er mærkeligt at en så stor hund kan forsvinde faktisk ud i den blå luft og der bare ik er nogen der har set ham. Min værste frygt går nu på at der er nogen der har fundet ham og ganske enkelt beholdt ham.. Der er set en i Tinglev som ligner ham på en prik blive luftet men har desværre ik fået bekræftet endnu om det er ham. Håber og be´r til han snart kommer hjem igen da det er meget hårdt det her. Vil oz gerne takke min søster og gode veninder som hjælper og har hjulpet lige fra starten af. Er glad for at vide at han i det mindste betød noget for nogle andre oz..

• #9   12. okt 2009 Det ved du da at han gjorde søde - han var jo en lille krabat man ikke kunne andet end elske ! Hans misundelsværdige spring fra sofaen og op i ens hovede var da såe kære smiley Håber stadig han bliver fundet ! Eller at han i det mindste smadre deres hjem, hvis han er blevet stjålet smiley

Kommentér på:
Efterlysning 6300 Tørsbøl

Annonce