{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Internet {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der har erfaring med telmores internet??
Jeg har nemlig pt 3, og giver 300kr for mobilt internet. Det er bare sådan at forbindelsen er den dårligste jeg længe har prøvet!! Så venter bare på at jeg kan komme til at sige det op.. Gider ikke give 300kr pr måned når det ikke funger halvdelen af tiden:-(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internet
  • #1   11. sep 2009 Et råd... ring til 3 hver gang der ikke er dækning, forlang at de reducerer din regning tilsvarende, dvs 10 kr pr dag det ikke er iorden. Kender flere med 3 der har fået det trumfet igennem.

Og så skift når muligheden byder sig...

• #2   11. sep 2009 Tanja: det vil jeg prøve:-) sys det er mange penge alligevel, når det stort set aldrig duer derhjemme... det duer altid på arbejde, og andre steder, men ikke hjemme..

• #3   11. sep 2009 Hvis du vil ha' noget der er godt og billigt så skift til Fullrate..

Vi giver noget med 350 kr om måneden for super hurtigt internet PLUS at man får et gratis fastnet nummer med. Og for 30 kr ekstra om måneden kan man tale ubegrænset med andre fastnet telefoner.

Mobil internet uden fastnet koster 269 kr om måneden for den hurtige forbindelse
    "- vær på nettet overalt med en hastighed på op til 5 Mbit med op til 384 kbit i upload.
    "

Og service er i top... Hver gang der har været knas med forbindelsen (Det er sket ca 2-3 gange på 3 år) så har vi modtaget en sms med hvor lang tid det tager inden forbindelsen er oppe og køre igen.

• #5   11. sep 2009 Vil også anbefale fullrate..
    Betaler 169 pr måned for ganske ude mærket internet

• #6   11. sep 2009 jeg har Telmore. Har en 10mbit forbindelse til 250kr om måneden og det kører super. Mit internet var oppe og køre med det samme, der er to computere koblet til. Jeg fik en gratis tråløs router med og der er ingen problemer. Jeg betaler de 250 forud, hvilket jeg faktisk synes er rigtig rart.
    Så jeg er yderst tilfreds med Telmore.

Kommentér på:
Internet

Annonce