293 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Uro under aftensmaden. Uro under aftensmaden.

Hejsa allesammen.

Ville lige hører om i har problemer med at jeres hunde gør eller tigger når i spiser?

Chanti gør og gør mens vi spiser aftensmad, selvom vi giver hende mad samtidig som os.
Så her til aften smed vi hende ind i soveværelse mens vi spiste men der sad hun bare og skreg :o(
Det er SÅ belastende!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uro under aftensmaden.
  • #1   8. mar 2006 Sofus gjorde det også, men efter ca en uge hvor jeg bare ignorerede (staves) ham, er han holdt op. Når jeg sidder mig ned, og han kommer, får han et NEJ, og bliver bedt om at gå i kurven. Det er hårdt, når de sidder med store øjne, og kigger på en, men det skal overståes.

• #2   8. mar 2006 Hej Helene , din hund shal ikke være i samme rum som jer mennesker når i spiser , og hunde spiser i rangorden så hunden skal have sidst hver gang !! hvis vores hunde ligger og kikker på os mens vi spiser , ber vi dem om at gå væk så vi ikke kan se dem . håber det kan hjælpe ??

• #3   8. mar 2006 Joan: det er nemlig måden... ikke at lukke dem væk, det er ikke naturligt for en hund... selv om der er en rangorden er man jo stadig en flok...

• #4   8. mar 2006 Vi siger også NEJ til hende, men på det tidspunkt af døgnet lystre hun ikke.
    Når vi nu kommer hende i et andet rum skal vi så bare lade hende gø indtil hun stopper?
    Hun blev ved i 3 kvarter idag, hvor jeg så til sidst gik ind efter hende, fordi jeg kunne hører på hendes gøen at hun var bange (Sådan lød det)

• #5   8. mar 2006 Sofus får altid mad efter mig, jeg er leder i "flokken" og lederen spiser altid først. Det kan godt gøre lidt ondt på somvittigheden, men sådan er det så bare. Men det virker at være en dum mor engang imellem.

• #6   8. mar 2006 Hva så når hun ikke vil stoppe når vi siger NEJ og Stop, skal vi så bare lade hende gø? Det er virkelig til at få mavesår over, fordi vi skynder os sådan og spise.

• #7   8. mar 2006 Hvis jeg var jer, og det er jo nemt at sige, så ville jeg ignorere hende, når i spiser, lad som om hun ikke er der. Hvis hun så ikke tigger når har spist, så ros hende. Jeg ville ikke lukke hende i et andet rum, for det tror jeg bare vil gøre hende mere ivrig efter at i skal se og høre hende.
    Det ved jeg at det er sådan Sofus reagere, når han er i et rum, hvor jeg ikke er.

• #8   8. mar 2006 Jeg ved godt at det er til at få røde knubber af, når de gør hele tiden for at få opmærksomhed. Men jeg kan kun sige at det hjalp på Sofus. Har også brugt det på mine to andre hunde, og der har det også virket.

• #9   8. mar 2006 Vi ignorere hende også men når hun har gået et kvarters tid, gider man bare ikke og hører på det længere. Hun reagere ikke rigtigt på at blive ignoreret, heller ikke hvis hun har gjort noget hun ikke måtte.

• #10   8. mar 2006 Kan godt se at det er en opgave i har jer der, men mon hun prøver jer af, ved det ikke men måske en mulighed. Har hun fået fra bordet før?

• #11   8. mar 2006 Jae, men hun er i en periode hvor hun konstant prøver os af (Specielt mig) så det har da også helt klart noget at sige. Ja min kæreste Dan har givet hende 2 gange ved sofa bordet, da vi lige fik hende.

• #12   8. mar 2006 Jamen hvis hun kun har fået fra sofabordet 2 gange, så er det ikke derfor, tror jeg.
    Men så nok mere at hun prøver jer/dig af, jeg ville køre en lidt mere hård linje over for hende, altså du skal vise hende at du er leder.
    Du kan evt lade som om du spiser noget af hendes med, før du giver hende det.
    Det er dominans fra din side.
    Lav nej øvelser med godbider.
    Ved ikke om det kan hjælpe, men det kan ihvertfald ikke skade, hun har åbenbart en stærk psyke, når hun ikke reagere rigtigt på at i ignorere hende.

• #13   8. mar 2006 Tusind tak for hjælpen, vi vil kæmpe videre :o)
    Ja hun har en psyke som jeg ved ikke hvad!!

• #14   8. mar 2006 Velbekomme.
    Ja hun er en sej lille jern lady.
    Held og lykke.

• #15   8. mar 2006 Helene: jeg ville være meget varsom med at lukke hende inde i et andet rum for selvfølgelig vil hun kæmpe med næb og klør for at være sammen med sin flok og det kan give seriøs seperationsangst hvis hun lærer at dette er måden du efterlader hende på og kan også når hun er alene hjemme udløse "forkert" adfærd i form af ødelæggelser eller gøen eller hylen eller angsttisseri.
    Ignorer hende konsekvent... Hvis i bare glipper den en eneste gang ved hun at hun har succes med at tigge og så lærer hun det aldrig! Ignorer, ignorer, ignorer...

• #16   8. mar 2006 Vi har lært Daisy fra hvalp af at hun skal ligge sig i sin kurv når vi spiser. :o)

Kommentér på:
Uro under aftensmaden.

Annonce