{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Aftensnacks, mig selv {{forumTopicSubject}}

nu skal det bare være nu jeg skal til at tabe mig, men har en tendens til gerne t ville have lidt at hyggespise om aftenen til en god film eller andet, indtil videre har jeg funde usaltede peanuts, men er modtagelig for en masse gode forslag til andre sunde snacks, eller ihvertfald sundere end en pose chips smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aftensnacks, mig selv
  • #1   31. aug 2009 Crem Faice og kims dip og så gulerødder og aggurker til Mmmm Nam Nam.

Eller Tørrede frugter som kokos, mango , rosiner, banan osv.

• #2   31. aug 2009 Nødder smiley

• #4   31. aug 2009 Christine's forslag plejer jeg også at bruge, du får meget få kalorier indenbords, men bliver faktisk mæt! smiley

Dog bruger jeg altid fromage frais istedet for creme fraiche, du sparer meget fedt og kilojule smiley

• #5   31. aug 2009 Eller blend en god håndfuld frosne jordbær med 1 1/4 dl cheasy yoghurt og en sjat flydende sødemiddel, mums! smiley

• #6   31. aug 2009 uuuuh bliver helt lækkersulten nu smiley og det eneste jeg har hjemme er mine usaltede peanuts hehe smiley kan jeg med god samvittighed købe frossen frugt og bruge det til mine smoothies osv? eller er næringen pist væk.... kims dip ting og grønsager, er muums smiley

• #8   31. aug 2009 Saltede mandler.......

400 g. mandler
    2 dl. varmt vand (så¨varmt det varme vand er i hanen.... IKKE kogende)
    4 spsk. fint salt.

Saltet opløses helt i det varme vand og mandlerne lægges i..... Omrøres en enkelt gang eller 2 i løbet af den ½ time, de skal stå..... Ovnen varmes op til 100 grader varmluft. Mandlerne hældes i en si og frypper af, hvorefter de spredes ud på bagepladen på bagepapir og ind i ovnen i ½ time...... Køles af.....
    Men pas på....... For mange mandler giver tyndsk**......*GG*

• #9   31. aug 2009 super, så skal jeg have købt noget frossen frugt imorgen smiley blenderen står bare og venter hehe.... åååh jeg har skab guf... en del usundt guf nede i køkkenet, tænkte mere på at det er en skam at jeg ikke har mere sundt guf hjemme smiley

• #11   31. aug 2009 bliver de ikke klamme af at ligge i blød?
    wauv har lige oprettet en profil på madital.dk skal godt nok love for der bliver gået i detaljerne med at udfylde ens dag smiley

• #12   31. aug 2009 Jeg er selv igang med at tabe mig og mine usunde morgemads produkter er skiftet ud med en smootie af frosne hindbær med en kvart banan og så lidt ceasy vanilie yoghurt 0,1% og det har virket, jeg spiser så gullerods stave, agurk, blomkål og lidt frugt som mellem måltider, og spiser kun en portion til aften en alm lille en og vil jeg hygge med noget lækkert vælger jeg popkorn da det er det der feder mindst af alle de ting og man får mange på en gang.
    Skal man have slik så nyd hvert stykke længere, sut på det ikke tygge, det gør en forskel da man så ikke spiser mange stykker men kun få..
    lav kun en bland selv slik pose til 5-10kr istedet for en kæmpe til 50kr for har man kun lidt spiser man kun lidt smiley

Kommentér på:
Aftensnacks, mig selv

Annonce