265 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Gode bøger?!"
Gode bøger
Ja, det er sådan at jeg snart har fødselsdag, og tænkte at jeg ville ønske mig nogle hundebøger. Vil gerne have nogle man virkelig lærer og bliver klogere af. Hvis det findes kunne jeg godt tænke mig...
Ja, det er sådan at jeg snart har fødselsdag, og tænkte at jeg ville ønske mig nogle hundebøger. Vil gerne have nogle man virkelig lærer og bliver klogere af. Hvis det findes kunne jeg godt tænke mig...
Skrevet af: Josefine og Luna ! - 20. okt 2013
Gode bøger?
Jeg kan godt lide at læse og er lige blevet færdig med den (måske?) sidste bog i Crossfire serien. Nu mangler jeg noget nyt at læse i, har læst en del bøger - så jeg er en smule fantasiløs lige nu....
Jeg kan godt lide at læse og er lige blevet færdig med den (måske?) sidste bog i Crossfire serien. Nu mangler jeg noget nyt at læse i, har læst en del bøger - så jeg er en smule fantasiløs lige nu....
Skrevet af: Renée&Santos - 29. jul 2013
Spar penge på din forsikring
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 3.325
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.123
Det år hestene kom af Mary Macey (og resten af serien)
Hulebjørnens klan af Jean M. Auel (og resten af serien)
Biografien om Etta Cameron.
Harry Poter.
Biografien om Stalin.
dec 2006
dec 2006
dec 2006
Har indtilvidere reserveret:
- Kære dødsbog
- Et mishandlet barn
"Et mishandlet barn" kan jeg nok få om et par dage, men kan risikere at skulle vente op til 2-3 måneder på "Kære dødsbog" ;(
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.123
De år hestene kom handler om de mennesker der levede i europa for omkring 400år siden. Hovdepersonen er Marrah, som drager fra Nordfrankrig og næsten til den Russiske grænse for at advare hendes mors folk om Uhyre der kommer for at ødelægge deres verden. God bog og den er så realistisk som den er muligt, det samme gælder for Jean M. Auels bøger.
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
Camilla Läckberg hele serien
Og så har jeg Kenn Follett liggende til lige om lidt, når jeg keder mig ~ Jordens søjler og Uendelige verden.
De tre øverste og de to nederste - så har du lige 3800 sider at hygge med ;O)
dec 2006
Gode bøger?!