{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Når folk ikke varer tilbage, argh. {{forumTopicSubject}}

Nu sidder jeg her helt alene og venter på at kæresten enten kommer hjem eller gider at svare!!!!

Lige før kl .20.00 tog han afsted ud til en veninde og skulle hjælpe med en computer, han sagde det kunne tage fra 5 min til en time, og han ville ikke blive der ... jaja, jeg ved jo godt de falder i snak smiley så det passer jo ikke .... men nu synes jeg efterhånden er nogle timer siden, jeg skrev til ham 23.10 for at høre hvad tid han regnede med at være hjemme, og har jeg fået noget svar ? NEJ .... det irritere mig lidt, jeg ved jo ikke om der er sket noget, om han er kørt galt eller andet ... han skulle op og hæve penge også og det er oppe i byen og der kan jo også ske noget, så synes da gerne han måtte give lyd fra sig!

Tidligere i dag nævnte jeg det faktisk for ham, at han godt måtte give en besked - der var han hos en kammerat, hvor han skrev at der gik max en time før han var hjemme og der gik så 2 - hvorefter jeg ringede til ham, og der var han her næsten.

Er det virkelig så svært lige at svare tilbage ?
Jeg gider ikke ringe, HVIS han nu er igang med noget

Jeg tror lige at jeg skal have en snak med ham når jeg kommer hjem!!!!!! - Han er SÅ dårlig til at give besked, når han er andre steder, men han plejer da så at svare tilbage.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når folk ikke varer tilbage, argh.
Kommentér på:
Når folk ikke varer tilbage, argh.

Annonce