{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Killingen syg... {{forumTopicSubject}}

Vores killing Sonja, var yderst mystisk igår aftes, jeg var på arb., men gemalen ringede og fortalte, han havde set Sonja halte og vupti var hun væk.. Nu havde han ledt i meget lang tid, men hun var væk... Vi er jo udemærket klar over, at katte gemmer sig v. smerte, (vi har 3 katte), så jeg var jo et rystende nervevrag indtil jeg fik fri og drønede nærmest tudende hjem kl 23. med en tåbelig ide om, at hun var blevet påkørt af naboen.. Hun var fundet inde under sengen i det fjerneste hjørne... Vi fik hende ud og der var intet, at se på hende.. Hun virkede skræmt, men ingen åbne sår eller noget.. jeg gik hende "igennem" og kunne konstatere, at det var H. forben.. PIV sagde hun når man trykkede og følte... Hun blev sat og hun kunne godt gå.. Nå tænkte jeg.. Så bliver det ikke vagten.. Ringede imorges og fik en hurtig tid... Dyrelægen kunne fortælle: intet brud, 40,3 i feber og smerter v. berøring.. Hun fik 2 inj. Smertestillende og antibiotika.. Smertestillende til 8 dage.. Og hjem med os igen.. 5 min. efter hun er ude af transporteren.. drøner hun rundt, åd en edderkop og en sommerfugl på4 sek.. Hoppede rundt, spandt og var den gode gamle Sonja.. Mors putterøv... He he.. Hvad gør man ikke for alle ens dejlige dyr...
Man har så meget glæde af alle de kræ, men ved man samtidig køber sig til en sorg på et tidspunkt...
Selv da vores ene vagtel kylling døde 1 uge gammel.. sad jeg og tudede i volieret.. He he, det bliver man aldrig for gammel til smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killingen syg...
Kommentér på:
Killingen syg...

Annonce