21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Er det fair? (internethandel) {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg er en smule sur lige nu.
Den 12/8 bestilte jeg nogle varer til min hund på en internetside.
13/8 bliver varen pakket.
14/8 bliver pakken afsendt.
17/8 modtager jeg så en mail der fortæller at PostDK har sendt min pakke retur. Jeg er for nyligt flyttet, og der er derfor sket noget kludder i det. Ikke firmaets skyld.
De skriver til mig at hvis jeg ikke svarer inden for 5 dage bliver handlen annulleret. Jeg svarer et par timer senere, at jeg stadig gerne vil have pakken (som jeg jo har betalt for forlængst) men at jeg gerne vil i kontakt med PostDK først. Det er i orden med sælger.
21/8 skriver jeg til sælger at jeg selv betaler for porten endnu engang (gider ikke PostDK) og hun sender mig et kontonr hvortil jeg overfører pengene. Hun vil sende pakken når hun har pengene, og de kommer jo nok først mandag, hvilket hun også skriver til mig.
24/8 10:52 får jeg en mail om at min indbetaling er gået ind, og pakken bahandles.
24/8 16:33 får jeg en email om at den ene vare ikke længere er på lager. Jeg ved ikke hvilken, da hun har glemt at skrive det. Jeg har sendt en mail og bedt om at få at vide hvilken vare det er, men tror de er gået for i dag.
Og jeg mener ikke det er fair? Jeg har jo betalt for varen og derfor anser jeg den som min?
Hun har jo fysisk taget varen op at kassen og sendt den til en anden kunde? For pakken har været afsendt til mig, og varen har altså været MIN, især da jeg har betalt for den.
Jeg har hele tiden været i kontakt med hende, og har derfor ikke mulighed for at tro at hun på noget tidspunkt kunne være i tvivl om hvorvidt jeg ville have den vare? Især da jeg jo har betalt for hende?
De er som sagt gået for i dag, men når hun svarer i morgen vil jeg bede om en forklaring, for jeg synes virkelig ikke det er pænt! Hvad synes I?
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
udmiddelbart vil jeg ikke skrive her i forum hvem det er, for har som sagt handlet der før, og været rigtig glad for det.. Nu er jeg bare virkelig skuffet..
Een ting er at jeg ikke får pakken fordi PostDK kludrer i det, men i det øjeblik jeg har betalt og min pakke er samlet/pakket, mener jeg jo at jeg ejer varen..
er rigtig skuffet nu..
dec 2008
har skrevet til dig på msn..
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Har prøvet det før, måtte desværre igennem e-handelsfonden for at få mine penge igen, men så kom de også
dec 2008
jeg vil jo gerne have varen
Synes bare det er for dårligt.. Har da smidt nogle tusinde kroner der det sidste halve år.
og i og med pakken er sendt retur, har hun åbnet den og taget min vare op, for derefter at sende den til en anden.. Det synes jeg sq ikke er okay!..
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Og ja syntes bestemt også at det er frækt, når du har sagt at du gerne vil have varen...
Er det fair? (internethandel)