{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

hunde eller gul og gratis?? {{forumTopicSubject}}

har efter hånden fået nok af det shit med salg af BILER/SCOOTER/SKO/FÆLGE/KJOLER/ og alt andet IKKE hunde relateret hvad er jeres mening og i så fald hvem kan man skrive til a ha om et evt rode marked annoince eller bare få dem til af slætte folk der gør det for tror sgu ik ingen a delene er noget for min hund

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde eller gul og gratis??
  • #1   7. mar 2006 har sat min mening om dem der har ikke hunde ting til salg i burde gøre det samme

• #2   7. mar 2006 der er jo så mange meninger om de forskellige ting jeg synes det er ok at folk har andre ting til salg her inde... der er jo os nogen der synes at der ikke skal være døde eller solgte hunde her inde....

• #3   7. mar 2006 Er det ikke bare at springe de annoncer over, der ikke har ens interesse?

• #4   7. mar 2006 Taget direkte fra retningslinierne og jeg ka´n ikke læse nogen stede at man ikke må sælge ting der ikke har noget med dyr at gøre

Oprettelse af annoncer i Markedet
    Det er ikke tilladt at oprette kommercielle annoncer i Markedet. Alle annoncer skal være af varer man selv ejer og ikke af varer man kan skaffe.
    Derudover er det ikke tilladt at oprette annoncer om at man f.eks. importerer varer, har et større eller mindre lager af varer. eller på nogen måde konkurrerer med kommercielle forhandlere.

• #5   7. mar 2006 Ej hold nu op... det er da fint med de annoncer (syns jeg) Hop dog forbi dem du ikke er interesseret i... :)))

• #6   7. mar 2006 Hvad kan der ske ved at man sætter sine egne ting til salg herinde????

Det kan da umuligt være stødende for nogen at de sætter en annonce op med fælge eller kjoler til sag!

Derimod er det da træls at se når folk lægger negative kommentarerer ved annoncerne ! Det er ikke tilladt og rent etisk er det da ikke særlig pænt gjort når man negør andre i en meget grim tone, fordi de har sat en genstand til salg!

Jeg synes selv det er rart - sidder og overvejer stærkt om jeg skal gøre et kup derinde pt!

Kommentér på:
hunde eller gul og gratis??

Annonce