26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Fritten Lilli {{forumTopicSubject}}
Her for omkring 4 uger siden blev min lille "familie" udvidet med endnu et familiemedlem, nemlig en lille fritte/ilder som har fået navnet Lilli og vil da lige dele min lille skønhed med jer :O)
Lilli havde ikke haft det sp godt ved hendes tidligere ejer, blev holdt i et ALT for lille bur, og har aldrig fået lov til at opleve verdenen, så det har været lidt af en omvæltning for hende at komme herhjem hvor hun får lov til at komme med ud og gå tur, hygge herinde i stuen og få al den kærlighed hun kunne tænke sig :O)
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=44093
Havde aldrig troet at det skulle være så underholdene at have sådan et lille dyr, og det bedste er at hende og Sitta kommer rigtigt godt ud af det med hinanden (altså når Lilli ikke jagter Sittas poter *G*)
Lilli er forresten gravid, og skal have hvalpe om ca 3 uger, og ihhhh hvor jeg glæder mig til at de små endelig kommer til verdenen :O))
Håber at i kan li billederne af min lille prinsesse (undskylder den dårlige kvalitet på nogle af billederne, det er altså ikke helt nemt at tage billeder af hende *G*)
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
Fritter er et herligt dyr ;O)
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.694
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
Det kunne da være dejligt med nogle gode råd, det er første gang jeg skal have hvalpe så er en smule på bar bund. Lilli havde været i løb i ca et år da jeg fik hende, så valgte at pare hende, og set i bakspejlet så kan jeg godt se nu at jeg slet ikke har erfaringen den erfaring der skal til at avle, men sket er sket så nu er jeg ved at suge al den information til mig som jeg kan finde :O)
Fritten Lilli