439 visninger
|
Oprettet:
Mille & marcipan hunden Quila .
28. dec 2004 Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 706
28. dec 2004 Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 706
HG . {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste som oplever at man her på HG her tendens til at hakke på hinanden i stedet for at hjælpe hinanden. Jeg ser man hellere begynder at kaste med sten, end at bære læsset og hjælpe til. Er det kun mig?
Mvh Mille.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 417 Svar: 31.403
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Jeg hakker faktisk ikke, men prøver at hjælpe på den eneste måde jeg kender - selvrealisering; få ind i hovedet at det aldrig er hunden der fejler men træningen.
Ingen hjælp kan gives til den der ikke vil erkende de har taget fejl og har plads til forbedring.
Konstruktiv kritik og velmenene guidning =)
dec 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 706
Det er ikke ment til nogen, men jeg ser mange herinde, og indlæg jeg ikke selv deltager i heller, hvor folk virkelig kan være strenge på trods af alderen af personerne ligger +30. Tror i personerne også opfører sig sådan i den virkelig verden, eller er det bare fordi det er over "nettet" og hvorfor kan man have sådan en trang til at hakke på andre mon ?
mar 2009
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 74 Svar: 420
Der kan være grim tone her på HG derfor bruger jeg mest min gruppe da der simpelt hen er nogen her inde der ikke taler pænt og ikke respektere andre der nogen ikke mange der hjælper folk og nogen der kun ragger ned og spammer debater med tude indlæg i anders debatter..
Hilsen Flahhart og far
jan 2007
Ja ok, hun er så nok en af de sidste jeg tænker på, når der snakkes folk der hakker på andre...
Mon ikke det i lige så høj grad skyldes at i de lidt følsomme diskussioner, har nogen det med at tage det folk skriver som et direkte angreb på dem selv, istedet for som en persons mening eller tanker om emnet...
dec 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 200 Svar: 706
Alle folk kan træde ved siden af, og nina
Det blev vi også enig om, at det var en misforståelse.
Stadigvæk følte jeg mig trådt over tærene
Det er ikke okay at beskylde folk for noget, så må man spørge dem ad.
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 593
Ja en hund er en hund, og vi skal passe på med ikke at give dem mennenskelige egenskaber.
Og der er absolut ikke nogle hunde der ikke kan lære fordi de er dumme eller dovne, det er os der skal lære at gøre det rigtigt.
Og viser det sig at det man gør ikke virker, sååå må man bare prøve en anden strategi.
Med nej- værsko- dygtig og en masse godbidder kommer man rigtig langt..
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Jeg bliver frustreret over folk der tror hunden er i stand til at ønske at lave ballade/laver uartige ting med fortsæt.. For den gør altså ikke andet end den har erfaring for betaler sig.
Det er ikke et angreb, det er en kendsgerning der vil hjælpe i den videre træning =)
Hvis folk tog sig selv i nakken og ruskede når hunden var ulydig ville vi alle meget hurtigt lære en anden træningsmetode ; )
jan 2007
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 140 Svar: 729
Det skal ikke opfattes på en negativ måde, men at der er så mange der gerne vil hjælpe, og ofte kommer til at virke lidt hårde i bidet i forsøget.
Plus, at have så mange forskellige meninger og holdninger samlet på ét sted, kan nemt skabe noget hakkeri.
Man kan heller ikke høre tonefald ud fra en tekst, så det kan være der er nogen der ikke mener det helt så hårdt, som det kan komme til at lyde.
HG .