26. feb 2007 Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
Sindssyg kat! Sindssyg kat!
Min kat er blevet psykopat!
Jeg har to katte. Den ene er 3 åg gammel og den anden er 2 år gammel.
Den gamle blev steraliseret for to år siden og har siden da været lidt sær.
Nu er det kammet helt over for hende. Idag kom hun ind og lå i vindueskarmen og knurrede af mig! Så kom den anden kat gående forbi og så sprang hun bare på den. Har lige "undersøgt" den så godt jeg kunne, om den evt. sku ha ondt nogle steder men kan ikke mærke eller se noget.
Jeg overvejer seriøst at aflive hende. Hun er så sær og er næsten aldrig herhjemme mere. Hvis jeg oplever hende igen, som i dag blir jeg nød til at gå af med hende. Tænk hvis det næste gang er min datter der går forbi hende??
Sku lige ud med det, undskyld det blev lidt langt.
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 256 Svar: 3.054
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 509 Svar: 2.021
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.737
Ingen kunne nærme sig hende til sidst.
Er angst for hunkatte efter at have haft hende *GG*
Jeg har et minde om hende. To dybe ar i min finger.
feb 2007
Hun har ikke villet kæle de sidste to år, lige siden hun blev steraliseret! Nogle gange kommer hun hen og så nusser jeg hende bag øret og det ser ud som om hun nyder det og så går der to sek. så bider hun og snerre.
Kan godt se det tyder på hun har ondt et sted, men har bare prøvet at "hive og trække" lidt i det forskellige for at se om hun har ondt.
Åhr vil bare hellere ikke aflive hende, hvis det fordi hun er blevet sær vel? Har altid haft det sådan at man anskaffer sig dyr for at have dem resten af livet. Men ddet vel heller ikke fair overfor de andre dyr i husholdningen hvis hun skal være psykotisk?
Må ringe til dylle på mandag. Vidste jeg godt selv, men ku jo være der var nogle kloge hoveder herinde:-)
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 18 Svar: 123
Jeg håber det ordner sig, så du ikke behøver aflive hende.
feb 2007
det er min første egen kat:-)
Ja det er dr. dyrs problem.
Susanne: Har du lyst til at komme og vaske mine? Den lille tør jeg sagtens, men den store tør jeg simpelthen ikk!
feb 2007
feb 2007
Sindssyg kat!